Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
oei had jouw berichtje hier nog niet gezien - wel je moet toch vergelijken met de vorige BD release en dan is dit sowieso een upgrade, toch? Er zijn scenes waarvan je zegt is dat nu een dvdke of waddist, maar algemeen heeft het er qua sound/beeld toch nog niet beter uitgezien dan dit vind ik? Voor mij sowieso een must have, samen met Goonies dikke nostalgie uit de jeugd ;-)ToothLess Hoe was de BTTF? Ik heb er de eerste van gezien in 4K en was nogal wisselend in kwaliteit vond ik...
|
oei had jouw berichtje hier nog niet gezien - wel je moet toch vergelijken met de vorige BD release en dan is dit sowieso een upgrade, toch? Er zijn scenes waarvan je zegt is dat nu een dvdke of waddist, maar algemeen heeft het er qua sound/beeld toch nog niet beter uitgezien dan dit vind ik? Voor mij sowieso een must have, samen met Goonies dikke nostalgie uit de jeugd ;-)