• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film/serie heb je aangekocht (Blu-ray)

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
ToothLess ToothLess Hoe was de BTTF? Ik heb er de eerste van gezien in 4K en was nogal wisselend in kwaliteit vond ik...
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
ToothLess ToothLess Hoe was de BTTF? Ik heb er de eerste van gezien in 4K en was nogal wisselend in kwaliteit vond ik...
oei had jouw berichtje hier nog niet gezien - wel je moet toch vergelijken met de vorige BD release en dan is dit sowieso een upgrade, toch? Er zijn scenes waarvan je zegt is dat nu een dvdke of waddist, maar algemeen heeft het er qua sound/beeld toch nog niet beter uitgezien dan dit vind ik? Voor mij sowieso een must have, samen met Goonies dikke nostalgie uit de jeugd ;-)

December is een vruchtbare maand, LOTR/Hobbit/Blade en nog wat leuks:

171527_large.jpg
226399_large.jpg
154624_large.jpg
145678_large.jpg
200176_large.jpg
156371_large.jpg
174442_large.jpg
 

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
65
Kortrijk
Westworld Season 3 (BD)

Vrij mager dit jaar qua aankopen, maar anderzijds gooed voor de portemonee. Ik kijk nog uit naar de UHD van Tenet, maar die is nog niet gereleased.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
oei had jouw berichtje hier nog niet gezien - wel je moet toch vergelijken met de vorige BD release en dan is dit sowieso een upgrade, toch? Er zijn scenes waarvan je zegt is dat nu een dvdke of waddist, maar algemeen heeft het er qua sound/beeld toch nog niet beter uitgezien dan dit vind ik? Voor mij sowieso een must have, samen met Goonies dikke nostalgie uit de jeugd ;-)

Klopt, er is idd wel een upgrade ivm vorige versies, maar het is dus niet constant. Wat beetje jammer is. Maar gezien de film van begin de jaren 80 is kan je mss ook geen mirakels verwachten. Het doet mij wel twijfelen aan andere oudere films of die hetzelfde probleem hebben van wisselende kwaliteit.
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
twijfelen? je bedoelt dan om ze wel of niet aan te schaffen? maj da's dan weer persoonlijk natuurlijk - maar in dat opzicht mogen we geen mirakels verwachten he, maar we gaan er van uit dat het as good as it can get is op dat moment ;)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Twijfelen of andere, oudere films, hetzelfde probleem gaan hebben. Kameraad van mij heeft ze gekocht en die vond de 2de film wel al stuk beter van kwaliteit ivm eerste. Maar ik denk dat we gewoon reviews moeten afwachten en op basis daarvan beslissen of het de moeite waard is of niet... Maar dat is type film dat je niet snel beu wordt :)
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Moest toch langs de Mediamarkt dus heb deze dan maar aangeschaft (allemaal blu ray )
2067 : sf iets over tijdreizen om de wereld veilig te stellen .
Skyline : ge weet wel over die monsters die hersenen van mensen nodig hebben om te werken (maar kan zijn dat ik deze al gehad heb )zou den derde film moeten zijn
Monster Hunter : jaja heb uw revieuws gezien maar toch zo af en toe eens brainloze acti…… moet kunnen
Breach : zo te zien iets ala alien …ook ruimtereizen op schip dat gekield moet worden door soldaten .
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Allééé lang geleden maar heb nu toch eens de Creator en de laatste seizoen van Picard aangeschaft vandaag . ;)