• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
sandervdw zei:
Let vooral op de fantastische muziekkeuze ;). Ondertussen ook aflevering 2 gezien, en kan nu al niet wachten op aflevering 3. Kan mij zelfs meer boeien dan GoT in het begin.
Ik stel voor dat je je eventjes neerzet en is rustig nadenkt voor je priet praat gaat verkopen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
djaxx zei:
Ik stel voor dat je je eventjes neerzet en is rustig nadenkt voor je priet praat gaat verkopen!
Waarom? Ik vond de eerste paar afleveringen van GoT helemaal niet zo indrukwekkend. De "verslaving" kwam daar bij mij eerder halfweg het eerste seizoen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Troost u ben ook benieuwd naar aflevering3....serie heeft veel potentieel...laat ons hopen dat ze het niet verkloten.


@djax....keep an open mind.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
ik heb een open mind. Maar aan game of thrones kan nu eenmaal geen enkele serie...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Eerste aflevering seizoen 7 van walking dead gezien......amai ze beginnen wel heel sterk , hopelijk houden ze het nu vol.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Eerste seizoen van killroys op blu ray : begint beetje traag,bevat humor,sex,actie...de cgi is van een laag niveau maar doenbaar..voor zo eens tussendoor kan het wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Hoe zit het bij jullie met westworld intussen? Ik heb tem 4 gekeken. Tot nu toe niet echt wild van maar kan nog komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
ben het nog altijd aan het volgen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
djaxx zei:
Hoe zit het bij jullie met westworld intussen? Ik heb tem 4 gekeken. Tot nu toe niet echt wild van maar kan nog komen.
Binnen enkele weken beginnen 'bingen''
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
djaxx zei:
Hoe zit het bij jullie met westworld intussen? Ik heb tem 4 gekeken. Tot nu toe niet echt wild van maar kan nog komen.
Ik vond de eerste aflevering fantastisch met de soundtrack in de actiescenes.De volgende afleveringen was dat iets minder, maar het verhaal ontrafelt wel heel mooi. Ik blijf in élk geval kijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Het begint nu toch wel vrij interresant te worden bij Westworld....dat van Bernaerd had ik al in de mot maar dacht ook dat zij eentje zou zijn .;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Vond eps 6 al heel goed ook!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
Gisterenavond terug Hannibal gekeken na een lange pauze...blijft toch leuke serie!

Westworld ep 7 werd ook gesmaakt
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Westworld is nu volledig op gang gekomen.
Bij de "What door?" opmerking had ik wel zo'n beetje een "Red wedding" gevoel. Fantastische plottwist die ik persoonlijk totaal niet had zien aankomen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
The Americans, geweldige serie!
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Ik probeer de Marvel stuff eens chronologisch te bekijken (films + series) vandaar Agent Carter... vind ik toch maar een 'simpele' serie hoor, wel mooi gemaakt, maar het verhaal en het acteerwerk is maar poverkes vind ik...

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=FHMZYTB1Wz0</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Falling skies seizoen5 : they are back....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
pilot gekeken van colony ....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Gisteren de afsluiter van Westworld gezien. Toch echt een fantastische serie imo. Alleen vind ik wel dat ze redelijk afsluiten en dat er weinig kieren opengelaten worden voor een waardig vervolg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Yes,rick heeft terug een setjeof cohonnes gekweekt....hopelijk betert het nu...
 
Laatst bewerkt door een moderator: