• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Mandolorian reeds afgekeken en momenteel ook seizoen met seizoen 5 van The Expanse, blijft gewoon een top serie dit. Ook seizoen 3 van Star Trek: Discovery loopt ook nog dus dat volgen we ook. En ten slotte, naast alle anime series, kijk ik momenteel ook 3% op Netflix
 
  • Vind ik leuk
Reactions: cfgr@home

cfgr@home

Member
27 dec 2020
46
6
13
71
Gisteren seizoen 5 van "Killjoy's" verteerd.. :) Hopelijk volgt er nog een seizoen 6! Nu eens gaan zien naar "Carbon Copy" en "Altered State"...
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Hoe is die 3% Stiibun Stiibun ?
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Seizoen 1 was OK, soort van puzzel van de week en wat sub plots. Seizoen 2 borduurt daar wat op voort, maar seizoen 3 schiet mijn inziens wel wat door, maar ben deze pas begonnen en wel benieuwd wat ze er van gaan maken.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Oei. Zo erg? Mijn vrouw is sowieso geen Marvel fan...

Net S1 van The Great uitgekeken. Daar is de vrouw wel fan van 😀. Leuk voor iets meer te weten te komen van de Russische geschiedenis. Ook als is het geen 100% getrouw beeld. De grote lijnen kloppen wel...

Ook bezig met S2 van The Mandalorian. Veel ups en downs imo. De afleveringen die ik vandaag heb gezien zijn wel goed. The Siege, The Jedi en The Tragedy... Nog 2 te gaan...
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Moest om inkt voor de printer en heb nu seizoen 1 van Picard eens meegenomen ....eens rustig bekijken . ;)

The walking Dead is ook terug bezig maar zoals gewoonlijk meer van hetzelfde.....benieuwd hoelang ze dit nog gaan trekken .
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
skoebiedoe skoebiedoe , hoeveel heb je betaald voor die Picard?
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Heb eerlijk gezegd niet gekeken maar totaal was iets meer dan €66 met 3 kleuren inkt cartouche voor een Epson (en die kost tegen de €37 dacht ik )
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Stiibun

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Wandavision E01
eum marvel?
Kids en vrouw hebben direct afgehaakt
Kom er ook niet door momenteel blijven steken bij aflevering 3. Op andere fora lopen ze hier nochtans hoog mee op ... maar zeker niet mijn smaak.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Picard uitgekeken en ondanks wat vervolg foutjes en het zeer voorspelbare einde toch misschien eens verder kijken als seizoen 2 uitkomt
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Begonnen aan The Queen's gambit. Bevalt heel goed. Zal snel uitgekeken zijn... Mijn vrouw wou er maar niet aan beginnen omdat ze niets van schaken kent maar het klopt dat dit totaal niet noodzakelijk is. Als je er iets van kent helpt het wel bij bepaalde moves, maar kennis vooraf is zeker niet nodig.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Ik zit ondertussen aan E4 van Falcon and the Winter soldier en ik vind het fantastisch. Het is niet altijd actie zoals Avengers, er zit veel meer verhaal in.

Verder heb ik ook Lupin uitgekeken (de FR versie), ook niet slecht. Kijkt goed weg, want ik heb S01 op 1 avond uitgekeken.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
10 afleveringen van Raised by the wolves gezien maar vond het niet echt een vette , beeitje traag in het begin en dan wat duidelijker en sneller in het midden maar op het einde weer traag …en dan dat einde …we halen er nog snel een vliegende slang bij . ;)


Net pilot gekeken van The Nevers ….doet me een beetje denken aan de mutants van de X-men en dokter Who en nog een film ….lijkt me een samenraapsel te zijn van zowat alles maar vrij amusant om te bekijken ….girl power. ;)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Begonnen aan 2 series. American Gods --> redelijk bizar. Halfweg S1 dus ga het nog wat tijd geven. Bizar is ook niet noodzakelijk slecht :)

Ook de 1ste aflevering van The Serpent bekeken. Ik sta er van verstel dat de mensen in de jaren 70 zo naïef zijn .:oops:

Wel leuk om bepaalde regio's in BKK te herkennen...
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Mare of Easttown net uitgekeken. Heel sterke minireeks. HBO blijft toch wel een meester in het uitbrengen van sterke reeksen.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
War of the worlds sez 2 :

Dus effe inpikken in seizoen 1 werd de wereld mondiaal aangevallen met een soort emp signaal waar bijna iedreen van stierf ter plaatsen (alhoewel iemand die in een auto zit er geen last van mag hebben maar soit ) .
Dan komen er een soort aliens gemechaniseerde hondjes de overschot oftewel de overlevenden opruimen maar echt indruk maken ze niet omdat ze traag zijn en kunnen vrij simpel overwonnen worden .`
Dan komen we te weten dat er 2 personen zijn waar die beestjes niks tegen doen (omdat deze het zogenaamde alien gen zouden hebben ) …en seizoen één stopt dus met de boodschap van Adam en Eva die elkaar moeten vinden .

Soit in seizoen 2 maken ze een tijdsprong en zijn er blijkbaar schepen geland op aarde met jawel …aliens aan boord .
Het bijzonderste is wel dat die aliens gewoon op mensen lijken (het gewoon ook zijn ) met een speciale gen en om elkaar uit elkaar te houden hebben ze zichzelf van een tatoeage voorzien op de pols (jajaja , waarschijnlijk inspiratie gehaald bij Hitlers SS- divisie waar ze bloedgroep tatoeëerde op binnen kant arm ) …nu proberen deze alien mensachtigen dus in samenwerking met die mechanische hondjes de overlevenden uit te schakelen en waar één persoon in het bijzonder (die prof) bezig is met een virus (hint ) die alleen de cellen van de alienachtige mensen aanvalt .
Dus aliens maken jacht op hem , Adam en Eva ontmoeten elkaar en poepen er wat op los , virus ontstaat en prof probeert dat uit op Eva …die er dus ziek van wordt en insuline moet beginnen spuiten om niet te sterven ….ze kunnen die ervan overtuigen om de rest te gaan besmetten en ze trekt naar de alien achtste mensen maar die hebben dat natuurlijk in het snuitje en sturen slecht 1 man moet helpen en deze zet Adam en Eva samen op een schip dat naar de ruimte vertrekt ….dus probleem virus voor de aliens opgelost ….maar er is nog een tweede stort van die Franse dokter die een code boek in handen krijgt en die naar die prof moet gaan want die zou het wereld probleem kunnen oplossen (volgens een overloper bij de alien mensachtigen die dan ook uitgeschakeld wordt) …ze vinden elkaar en intussen lost zij nog het één en ander probleem op met die code en samen met die prof komen ze dus tot ontdekking dat die alien mensachtigen niet van een andere wereld komen maar…..jawel hoor …..uit de toekomst zijn die een tijdsprong gemaakt hebben en blijkbaar zijn in de toekomst dan problemen ontstaan (met geen kinderen kunnen krijgen ) en zijn die dan terug gegaan naar het verleden om de baby’s van de mensen te ontvoeren …(vrij ruw uitgelegd ) en komen ze ook tot de ontdekking dat Adam en Eva in dat ruimteschip dus de oorzaak zijn van het probleem …dus
komen ze wonderwel tot de oplossing dat ze het probleem in het verleden moeten gaan oplossen en dus slagen ze erin met behulp van een alien mensachtige zo een ruimteschip te kapen en gaat de prof terug naar zijn verleden waar hij dan Eva van het dak gooit en zodoende de tijdsprong gedoe verbroken is ….en die slaagt er dan ook in . (Seizoensfinale …..)…
Nu rammelt heel dat seizoen langs alle kanten …er liggen blijkbaar nog altijd gestorven mensen op straat maar als je goed kijkt zijn dat gewoon kledingstukken die ze zo hebben neergelegd maar dat moet er toch stinken met al die rotte lijken ….maar nee op straat hebben ze blijkbaar geen probleem met de reuk maar als ze dan een kamer binnen gaan waar een lijk ligt moeten ze opeens hunne neus bedekken …..dan ook dat virus …speciaal gemaakt om de alien mensachtige aan te vallen en Eva wordt er ziek van en ook één van de aliens sterft eraan na fysiek kontakt gehad te hebben met Eva …maar Adam die infeite ook een alien mensachtige is …nee hoor totaal geen probleem en deze slaagt er dan nog in om Eva zwanger te maken …
ook keert de prof terug naar het verleden om het probleem van Eva op te lossen maar ontstaat hier toch een tijdsparadox …hij vermoord de bron maar toch blijven er alien mensachtige bestaan die mee gereisd zijn per ongeluk …(dus ja er zijn nu ook alien mensachtigen in het verleden van het verleden . ;) …echt waarom ik ben blijven kijken …ik zou het begon niet weten