• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Homeland S04 is uitgekeken. Ik vond het echt een goed seizoen! Keek er eigenlijk wat tegen op omdat S03 wat afgezaagd begon te worden, maar dit is een nieuw en spannend verhaal.

Ondertussen begonnen met True Detective. 2 afleveringen gezien, maar ik ben nog niet helemaal verkocht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
Terug herbegonnen aan Prison Break, heerlijk!
1f604.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
True Detective S02 - verdekke, ge moet er uw hoofd bijhouden

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=Q4uxGbhO4ag</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Pilootaflevering gezien van: - suits - the walking dead

Beide waren goed 8/10

Nu vikings gedaan is, heb ik dus 2 nieuwe
263a.png
Wat wel opviel is dat suits wel erg lang duurder , blijft dat zo per aflevering?

Ohja, in kodi is nu trouwens ook altijd te zien, wanneer de volgende aflevering komt of of de serie ten einde is. Zeer makkelijk !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Suits duurt iets van een 40 minuten per aflevering. The walking dead is volgens mij ook een 40-50 minuten per aflevering.

Runtimes kun je per aflevering terug vinden op de Trakt website.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Skank zei:
Vreemd voelde anders aan :;p
Zal dan wel een 'pilot' zijn die wat anders duurde dan anders.

Zelf bezig met True Detective s2 en Hannibal s3.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Skank zei:
Vreemd voelde anders aan :;p
Suits is trouwens 1 vd weinige series die me ook na zoveel seizoenen nog blijft boeien. Het huidige seizoen is wat minder, maar sfeer zit goed, acteerwerk zit goed, verhaal zit (redelijk) goed...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
sandervdw zei:
Suits is trouwens 1 vd weinige series die me ook na zoveel seizoenen nog blijft boeien. Het huidige seizoen is wat minder, maar sfeer zit goed, acteerwerk zit goed, verhaal zit (redelijk) goed...
bepaalde achterwerken zitten zeer goed , maar ik geef djaxx wel gelijk dat seizoen 5 nu echt wel wat minder is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
ilstino zei:
bepaalde achterwerken zitten zeer goed , maar ik geef djaxx wel gelijk dat seizoen 5 nu echt wel wat minder is
Vooral dat van Donna en Rachel
1f60d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Die zen ok maar nu ook weer niet wauw e. Jullie mogen die verdelen, ik zal scotty wel pakken dan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
alle joh, ik vind die Rachel echt nog wel 1 van de knapste actrices van't moment. Net trouwens eens wat leeftijden opgezocht :p Gemiddelde leeftijd van de mensen hierboven (en voor de volledigheid heb ik Jessica er ook al maar bij genomen): 40 Jessica is 3 jaar ouder dan Donna (damn, Donna ziet er goed uit voor haar leeftijd??) Scotty en Rachel zijn op exact dezelfde dag geboren.

En volgens wikipedia zat Scotty bij die lijst gelekte foto's/filmkes van een tijdje geleden :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Fear the walking dead eens bekeken, leuke serie, althans de pilot...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Laatste aflevering van Suits was super! aanrader!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
sandervdw zei:
alle joh, ik vind die Rachel echt nog wel 1 van de knapste actrices van't moment. Net trouwens eens wat leeftijden opgezocht
1f61b.png
Gemiddelde leeftijd van de mensen hierboven (en voor de volledigheid heb ik Jessica er ook al maar bij genomen): 40 Jessica is 3 jaar ouder dan Donna (damn, Donna ziet er goed uit voor haar leeftijd??) Scotty en Rachel zijn op exact dezelfde dag geboren.

En volgens wikipedia zat Scotty bij die lijst gelekte foto's/filmkes van een tijdje geleden :p
Welke fotos? :p Scotty is echt wel
1f608.png
1f44d.png
1f61c.png
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: