• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Whop en Whoppa

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Telenet vervangt Shakes door Whop en Whoppa Samenvatting:Na het succes van King en Kong voor mobiele oplossingen, vereenvoudigt Telenet ook haar Shakes. Vanaf nu kun je voor de alles-in-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Je kan nu ook je digicorder kopen aan 249 euro, of huren aan 8,20 per maand of een digibox kopen voor 79 euro of dus tv met een kaartje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Mmmm fuck telenet Blijkbaar te vroeg gejuichd Downloadsnelheid verdubbelt, maar wie heeft dit nu nodig? Prijs is identiek, maar upload is omlaag (ja toch)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
[color=rgb(64,64,64);font-family:'Lucida Grande', Tahoma, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;font-size:13px;font-style:italic;background-color:rgb(235,234,221)]Fibernet XL-klanten hebben:[/color] [color=rgb(64,64,64);font-family:'Lucida Grande', Tahoma, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;font-size:13px;font-style:italic;background-color:rgb(235,234,221)]Download 150mbit[/color] [color=rgb(64,64,64);font-family:'Lucida Grande', Tahoma, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;font-size:13px;font-style:italic;background-color:rgb(235,234,221)]Upload: 5mbit[/color] [color=rgb(64,64,64);font-family:'Lucida Grande', Tahoma, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;font-size:13px;font-style:italic;background-color:rgb(235,234,221)]Limiet: 250/1250GB[/color]

[color=rgb(64,64,64);font-family:'Lucida Grande', Tahoma, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;font-size:13px;font-style:italic;background-color:rgb(235,234,221)]Fibernet/Whoppa-klanten krijgen:[/color] [color=rgb(64,64,64);font-family:'Lucida Grande', Tahoma, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;font-size:13px;font-style:italic;background-color:rgb(235,234,221)]Download 120mbit[/color] [color=rgb(64,64,64);font-family:'Lucida Grande', Tahoma, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;font-size:13px;font-style:italic;background-color:rgb(235,234,221)]Upload: 4mbit[/color] [color=rgb(64,64,64);font-family:'Lucida Grande', Tahoma, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;font-size:13px;font-style:italic;background-color:rgb(235,234,221)]Limiet: 150/750GB[/color]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Damn
2639.png
flop en floppa?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Fibernet XL is er toch geen beperking ? Van waar heb je dat gekopieerd en geplakt ?


En die namen :eek:, wat voor kleuters zitten er daar eigenlijk op die PR dienst bij Telenet :blink:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
userbase forum nu soit, hoe het met fibernet xl zit, weet ik niet wat ik wel weet is de vergelijking tss mijn fibershake en whoppa   komt er op neer dat ik exact evenveel betaal maar wel dubbele downloadsnelheid en iets mindere uploadsnelheid (maar dat hoef ik niet) daarnaast ga ik deze week de digicorder teruggeven, en tv met een kaartje nemen en dan kom ik alsnog 8,20 euro goedkoper uit. En energievriendelijker
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Ik ben net mijn digicorder gaan omruilen en naar Fibernet 60 gestapt. Totale meerprijs is iets van een 3 euro denk ik. De TV is zich nu aan het instellen, ik zal wel laten weten hoe het vlot...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Vreemd, sinds een paar uur kun je de fibernet shakes nochtans niet meer krijgen of is dat geen shake?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Ik heb digitale TV+internet en dan kom je in deze: http://klantenservice.telenet.be/content/wat-houdt-de-combinatie-internet-digitale-tv-in Ik gok dat ze deze bewust verstopt hebben op hun site...   Kaartje is ondertussen goed geinstalleerd. Ik heb veel meer zenders (mogelijk tijdelijke actie) dan voorheen. Deze kan je trouwens sowieso nemen, gewoon je kabel instellen en dvb-c scan doen. Instellen was relatief simpel (Panasonic P50GT50) nu is de volgende stap om er een HD aan te hangen om op te nemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Wat achterlijk zeg.   Krijg vorige week een mail van Telenet download gaat van 120 naar 150 Mbit en als ik vandaag via Mijn Telenet mijn abo wil wijzigen kan dat alleen naar die Wup dinges waar het dan of wel 60 is of 120 Mbit.   Wat is daar nu nog van over ?   Niet dat ik die download nodig heb, verre van zelfs want wil toch downgraden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Je hoeft niet over te stappen he Als je gewoon blijft heb je nog steeds 150Mbit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ja maar wilde downgraden omdat het in mijn ogen gewoon te veel geld kost. Dat gaat dus niet doorgaan nu wegens een aantal redenen.   Whop/Whoppa kan interessant zijn voor mensen die alles bij Telenet hebben. Voor wie alleen 2 producten heeft zoals Internet + TV, en dat zijn er v
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik wil ook wel es concurrentie zien
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Normaal moest kabel al open zijn voor andere aanbieders sinds november vorig jaar. Nog niets van gemerkt.   Telenet heeft dit, net zoals de Brusselse maatschappijen, proberen aan te vechten maar dit gelukkig in september verloren.     Maar andere aanbieders gaan het niet onder de markt hebben, want wie beheert de kabel ook alweer ... juist ja Telenet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
mm Inderdaad allemaal niet positief, en ook al is dit niet positief, zelf ben ik wel uiterst tevreden met telenet Zowel voor digitale tv als voor internet Ik zou absoluut niks anders willen (lees Belgacom)   Wat betreft activeringskosten, die zijn er niet voor bestaande klanten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
mm Inderdaad allemaal niet positief, en ook al is dit niet positief, zelf ben ik wel uiterst tevreden met telenet Zowel voor digitale tv als voor internet Ik zou absoluut niks anders willen (lees Belgacom)   Wat betreft activeringskosten, die zijn er niet voor bestaande klanten
  En waarom geen Belgacom ? Slechte ervaring ? Als ik de prijzen en geleverde diensten vergelijk tss Belgacom en Telenet zie ik geen /weinig verschil. Vroeger zelf bij Telenet en bij wijze van spreken weggelopen ,niet omwille van prijzen of 'packs' ,maar gewoon door gebrek aan service. Vooral hun gefoefel met facturen stak me serieus tegen .   Niet dat ik een Belgacom fan boy ben ,maar k'zou graag eens willen weten waarom mensen die NU bij Telenet zijn, zelf niet zouden willen overstappen. Mijn reden was :gebrek aan service en amateurisme kwa facturen. Natuurlijk kan ik morgen een slechte ervaring hebben bij Belgacom en dat ik tegen het eind van de week bij Telenet zit ,who knows
1f61b.png
?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Waarom geen belgacom.. Is eigenlijk al van vroeger Vroeger moest je nog inbellen enz terwijl telenet dit niet meer had in de tijd en zo ging het maar voort.. Bij andere mensen moeten langsgaan omdat er altijd wel iets wat met verbinding maken , installatie enz, terwijl dit bij telenet gewoon onmiddleijk werkte Ik zeg het , het is gegroeid.   Telenet is ook gewoon de snelste, wat sommigen ook beweren Daarom voor mij geen andere internet.. Tenzij natuurlijk er plots een concurrent komt, die er ene is
263a.png
  Belgacom TV , vind ik persoonlijk ook absoluut op niks trekken   Sorry..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Och geen excuses nodig ,twas gewoon een vraag. Ik krijg nu gewoon een antwoord op een vraag,da's al VB. ik had ooit een collega en die had internet via Telenet ,ik via Belgacom . Die was constant bezig van :Telenet is de beste ,je moet zeker overstappen naar Telenet ,enz...Toen ik vroeg : Waarom ?Zei hij : t'is gewoon 'the best'! Gesprek was rap afgelopen
1f644.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Waarom telenet: ouders wonen in landelijk gebied en van de 30mb/s kregen zij welgeteld 0.2mb/s...   Vandaag email gehad dat mijn abonnement veranderd is, en ik nu 46 euro betaal voor Internet60+digitale tv (met kaartje). Al bij al lijkt het dan toch nog meevallen...
 
Laatst bewerkt door een moderator: