• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

WK op groot doek

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Wk op groot doek ipv tv, top gewoon toch! Nu had ik er eigenlijk niet bij stilgestaan vermits ik boven geen kabel heb. Maar met de opening van brazil, die ik via yelo op de ipad draadloos in de loungehoek buiten heb zitten kijken (ook wel zalig maar klein) , kreeg ik gisteren plots een idee. Is het niet mogelijk om via ipad en eventueel airplay of iets dergelijks toch te kunnen kijken op de beamer? Of rechtstreeks via dde htpc? of beter nog liever via xbmc?   De popcorn, bier, schmink, vlaggen, truitjes enz liggen al klaar
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Kan je boven en lijkt me het eenvoudigst geen Digibox zetten, mits je natuurlijk daar een coax-kabel hebt liggen? Iets waar ik alvast rekening mee heb gehouden
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
iPad gaat, maar je hebt of te wel een iPad naar HDMI kabel nodig (à 40 euro) of via Airplay en een AppleTV.

Ik zou het dan toch gewoon proberen via YeloTV.be.


Digibox blijft het best natuurlijk
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Kan je boven en lijkt me het eenvoudigst geen Digibox zetten, mits je natuurlijk daar een coax-kabel hebt liggen? Iets waar ik alvast rekening mee heb gehouden
263a.png
  Heb ik niet, zoals ik al zei. Bijtrekken is geen optie, aftakken nog minder
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
iPad gaat, maar je hebt of te wel een iPad naar HDMI kabel nodig (à 40 euro) of via Airplay en een AppleTV.

Ik zou het dan toch gewoon proberen via YeloTV.be.


Digibox blijft het best natuurlijk
1f609.png
  Blijkbaar gaat airplay niet met yelotv Dus geen optie   ipad naar hdmi , mmm bwa, blijft draadloos dan   Beste lijkt me yelotv.be   Nu ben ik opties aan het zoeken om die yelotv.be in mn xbmc te krijgen, moet wel lukken en dan is het ook bedraad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ik heb een hekel aan zo'n dingen. Nog een bakje voor dit, een bakje voor dat... No offence. En liefst ook draadloos beperken
Als een extra bakje het probleem kan oplossen, kan je een bakje pils drinken tijdens WK
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Stevie abo nemen voor een maandje? Daarmee kan je wel airplayen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
69
58
Man,man toch....kosten maken om naar dat stom voetbal te kunnen kijken.....k'ga dat blijkbaar nooit snappen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Man,man toch....kosten maken om naar dat stom voetbal te kunnen kijken.....k'ga dat blijkbaar nooit snappen...
Zijn hier thuis ook geen voetbalfans te bespeuren, maar ieders zijn ding, hé
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
69
58
Achja,al een geluk dat zot zijn geen zeer doet héé...op het werk zijn de matchen van de Belgen zelfs in de planning opgenomen...soit ieder zijn ding inderdaad en binnen een paar weken kalmeert dat wel vanzelf terug.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Achja,al een geluk dat zot zijn geen zeer doet héé...op het werk zijn de matchen van de Belgen zelfs in de planning opgenomen...soit ieder zijn ding inderdaad en binnen een paar weken kalmeert dat wel vanzelf terug.;)

Shame on you. Moge je berecht worden door de oude en nieuwe goden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
69
58
Shame on you. Moge je berecht worden door de oude en nieuwe goden!


Zolang het maar geen voetbal goden zijn.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

John Carlton

Well-Known Member
16 mei 2014
825
220
53
Gent
Omdat ik Mobile Viking ben kan ik gratis gebruik maken van Bhaalu... Kende het niet maar met het WK is dit wel een hele mooie app!   Los daarvan vraag ik mij af welke resolutie Yelo haalt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
En Stijn is het nu gelukt om boven te bibberen bij deze toch wel zwakke wedstrijd ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Gewoon beneden gekeken lol.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Ik zit met veel andere dingen aan mn hoofd
 
Laatst bewerkt door een moderator: