• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Xtian

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
Ik zal mij ook maar even voorstellen : Christian is de naam, en zoals de meesten hier mee

gemigreerd v/h vorige forum. Ik werk als verkoopsleider bij een bouwfirma (stallenbouw),

en dit intussen al meer dan 13 jaar. Drukke job, en dit is ook meteen de reden dat ik niet

zo vreselijk veel post op het forum ; maar wel vaak gewoon de nieuwe berichten lees.

Getrouwd met Sigrid, en trotse vader van 2 tienerdochters : Emily (
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Mooi
263a.png
Nog een focal liefhebber
263a.png
Wordt ook veel met marantz gekoppeld blijkbaar. Geen last van floating blacks met je G20?   Ik zie dat je streamt met een macmini.. Geen nas?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
Geen probs met de Pana : supertevreden van!

Hier wordt idd MacMini gebruikt voor het streamen, i.c.m. twee TimeCapsules van 2tb elk

en Plex Media Server : zelfs madam kan ermee werken! Bediening via iPad en iPhone.

Ook nog een AppleTV staan, meer voor het AirPlay gedoe (vooral muziek), helaas een

ATV3 dus zonder jailbreak. Die mag er nu stilaan wel komen...

Bij ons veel Apple stuff, al meer dan 10 jaar (dus al van voor dat het cool was om met

Apple te dwepen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Welkom terug Christian. Heuvelland is inderdaad een zeer mooi stukje Vlaanderen, 'k ga er graag de zolen van mijn wandelschoenen slijten
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: