Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Tja, aan een mooie interface alleen heb je helaas niet veelnielvm zei:Zelf ook weinig zin in hoor...
Interface is geweldig, maar bij het afspelen heb ik gwn te veel mankementen.
Blij te lezen dat de Zidoo X9S je zo goed bevaltdjaxx zei:Ik heb sinds vorige week donderdag ook de Zidoo aangekregen.Heb bewust paar dagen niets geschreven om hem echt goed te leren kennen eerst. Ik ben van het apparaat echt supertevreden tot nu toe. Heel de instal + kodi was echt 0,0 issue voor mij en was een aangename verrassing. Nu moet ik zeggen dat ik al hoge verwachtingen had van kodi maar dat het echt zo goed zou zijn, dat had ik niet gedacht. Eindeloos al die mogelijkheden! Nu de speler zelf, ik heb het gevoel, kan in mijn hoofd zitten ook dat het geluid en beeld beetje beter zijn als bij men dune. Ben al druk bezig geweest om alles in te stellen en mooie lay out te krijgen enz maar het is leuk. Alles wijst zichzelf uit. Exodus vind ik erg handig voor oude eps die ik niet makkelijk ter download niet meer vind. Hij speelt ook echt alle bestanden, ik sprak hier over enkele films waar ik bij de dune geen subs te zien kreeg, deze worden hier probleemloos afgespeeld. Zijn er dan geen minpunten voor mij? Jawel: 1) De afstandsbedieing is waardeloos, veel te weinig buttons en je moet echt perfect richten. Heb gelukkig mijn harmony maar niet iedereen heeft dit. 2) Ik heb 2 maal een rare toon uit mijn speaker gehad, een vreemde hoge toon, een harde tik lijkt het wel. Mss een korte stoot van lag in het geluid? 3) Wat ook best vreemd is dat je afhankelijk van welke bron je speelt je precies een ander soort menu hebt. Speelt ik een mkv, dan is de interface als je op pauze zet of options wil aanpassen helemaal anders dan wanneer ik een blu ray afspeel? Niet zo erg maar toch raar? 4) Ook voortspoelen lukt me niet via de hard buttons van de harmony en een stop bestaat blijkbaar niet op dit apparaat??? Nee dan moet je 2x back drukken.
Zijn dit grote heuvels, nee, helemaal niet. Ben super blij met de aankoop en heb eigenlijk enkel wat bang van die tikken in het geluid die ik heb gehoord. Neem aan dat dit niet al te best is voor de speakers, wordt opgevolgd!
Ik ga me nog heel wat die per in kodi inleven, ben zeker fan. Welke skins zijn aangeraden? Werkt momenteel nog met de standaard, vind die eigenlijk best prima al.
De issues die Niel hier aangaf, zijn hier nog niet voorgekomen.
Filmpje kijken nu!
wauw! Kijk dit doet me deugd! Echt! Superblij dat je tevreden bent en dat kodi nog boven je verwachtingen ligt. Ik zou nu kunnen zeggen, i told you so, maar dat ga ik niet. Ik schreeuw al een tijdje dat dit echt een upgrade is tov dune en mede8er, eindelijk iemand die dit bevestigd. Waarvoor dank! Echt ik ben haast zo blij als jezelf! Speler zit echter nog steeds in beginfase.djaxx zei:Ik heb sinds vorige week donderdag ook de Zidoo aangekregen.Heb bewust paar dagen niets geschreven om hem echt goed te leren kennen eerst. Ik ben van het apparaat echt supertevreden tot nu toe. Heel de instal + kodi was echt 0,0 issue voor mij en was een aangename verrassing. Nu moet ik zeggen dat ik al hoge verwachtingen had van kodi maar dat het echt zo goed zou zijn, dat had ik niet gedacht. Eindeloos al die mogelijkheden! Nu de speler zelf, ik heb het gevoel, kan in mijn hoofd zitten ook dat het geluid en beeld beetje beter zijn als bij men dune. Ben al druk bezig geweest om alles in te stellen en mooie lay out te krijgen enz maar het is leuk. Alles wijst zichzelf uit. Exodus vind ik erg handig voor oude eps die ik niet makkelijk ter download niet meer vind. Hij speelt ook echt alle bestanden, ik sprak hier over enkele films waar ik bij de dune geen subs te zien kreeg, deze worden hier probleemloos afgespeeld. Zijn er dan geen minpunten voor mij? Jawel: 1) De afstandsbedieing is waardeloos, veel te weinig buttons en je moet echt perfect richten. Heb gelukkig mijn harmony maar niet iedereen heeft dit. 2) Ik heb 2 maal een rare toon uit mijn speaker gehad, een vreemde hoge toon, een harde tik lijkt het wel. Mss een korte stoot van lag in het geluid? 3) Wat ook best vreemd is dat je afhankelijk van welke bron je speelt je precies een ander soort menu hebt. Speelt ik een mkv, dan is de interface als je op pauze zet of options wil aanpassen helemaal anders dan wanneer ik een blu ray afspeel? Niet zo erg maar toch raar? 4) Ook voortspoelen lukt me niet via de hard buttons van de harmony en een stop bestaat blijkbaar niet op dit apparaat??? Nee dan moet je 2x back drukken.
Zijn dit grote heuvels, nee, helemaal niet. Ben super blij met de aankoop en heb eigenlijk enkel wat bang van die tikken in het geluid die ik heb gehoord. Neem aan dat dit niet al te best is voor de speakers, wordt opgevolgd!
Ik ga me nog heel wat die per in kodi inleven, ben zeker fan. Welke skins zijn aangeraden? Werkt momenteel nog met de standaard, vind die eigenlijk best prima al.
De issues die Niel hier aangaf, zijn hier nog niet voorgekomen.
Filmpje kijken nu!
Toch niet terugsturen dan? Ivm je delay, probeer eens op het zidoo forum...mss kunnen ze je daar helpen. Ik heb geen last maar ik heb het ook anders aangeslotennielvm zei:Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb nu ook veel minder last. Enkel nog audio delay aangezien ik via de optische uitgang ga om uhd naar de beamer te kunnen sturen Hij blijft hier alleszins voorlopig staan.
Hmmm, misschien die Zidoo X9S ook maar eens overwegen........ maar eerst moet zeker die bug ivm de hoge toon eruitdjaxx zei:Blij te horen dat issue met hoge toon gekend is en aan gewerkt word. Was al bang dat er iets met,de marantz kon zijn. Anderzijds is het zoals Rik zegt serieus angstaanjagend dat dit door men speakers word gejaagd. Dit mogen ze toch wel evht snel fixen dan.
Is de Zidoo sowieso beter dan de shield (ook als je geen 3D gebruikt)?Skank zei:Als je echt geen 3d hoeft, dan shield. Wil je de beste die er is , in mijn ogen dan de zidoo