• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

zout, paprika of pickels.

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
Daar chips toch een veelgebruikt artikel in menig Home Theater is.   Vroeger (in mijn jonge tijd) had je amper verschillende soorten smaken. Doch ondertussen is Lays opgekomen met vele (ook weliswaar tijdelijke varianten) verschillende smaken. Heb je pringels crocky en concurenten met vele exotische smaken.   Nu kan ik het mij niet laten als ik een nieuwe smaak zie in de winkel om deze eens te proberen. Nu na een paar weken ben ik natuurlijk vergeten of deze goed was of slecht. Daarom ga ik hier bijjhouden welke chips ik goed vind en welke minder. Moesten jullie mij ooit uitnodigen voor een meet en greet weet je tenminste wat kopen.       Welke smaken vinden jullie het beste (eventueel een score op 10) Ook is het misschien handig om te laten weten hoeveel jullie op een week van deze caloriezakken jullen eten.   Ik probeer dit te beperken tot enkel in het weekend (daar ik gestopt ben met sporten is dit wel noodzakelijk.     PS Indien gevonden dat dit spam en gezever is mag dit verwijderd worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
10 Lays mosterd Limited edition (Uit het jaar 2010) Heb me toen vele zakken aangekocht toen hij aan het verdwijnen was. Deze hoop ik ooit terug op de markt te zien. (( ik weet dat lays achteraf terug mosterdchip op de markt gebracht heeft maar deze kon me niet bekoren ook LIDL heeft in hun merk even morsterdchips gehad maar deze trok op niet veel.   9 Lays Pickels (goede ouwe vertrouwde) dit mag zowel de geribbelde als de gewone variant zijn. Ook de goedkope pickels van den lidl weet ik te smaken.   9 Lays ketchup. Hoewel in mijn vriendenkring er niet veel voorstanders zijn voor deze smaak ben ik toch een liefhebber voor deze smaak.   8 lays pesto mozzarello. Pesto smaak overheerst. Beetje aparte smaak Love it or hate it. I like it   7 [color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif]grills ketchup. Smaak is minder intens dan de lays ketchup. En door de structuur van de grills lijkt het alsof je handen rapper vettiger worden. Wel vele beter dan ge gewone of de bbq.[/color]   7 [color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif]Lays spicey reggea chicken (Limited) Iets minder van smaak maar wel naar de pikante kant toe.[/color]   7 Lays ovenbaked roasted paprika De betere paprika smaak   7 Lays ovenbaken mediteraanse herbes . Omdat als je mensen op bezoek hebt dat aan de lijn doen niet teveel wilt laten afzien. Smaak is niet slecht (PS ovenbaked is NIET gezonder dan de gewone)   6 Lays ovenbaked nature (Het is even wennen maar slecht is dit toch niet te noemen.   5 Lays sensation Mexican peppers & cream. Had ik toch vele pikanter verwacht deed me een beetje denken aan een softe spicey chicken Lekker voor 1 keer maar daar blijft het bij.   4 Lays peper en zout. Ben niet voor het zoute gedeelte.   4 Lays jappie joppie saus. Veel te flauwe smaak.     3 Lays zout. Ben ik nooit begrepen waarom dit zo een populaire smaak is.   3 Lays barbeque Had ik zoveel meer van verwacht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Haha! Leuk topic!   mmmmm Lays ketchup 10/10 Salt & pepper is ook lekkeuuuur 8/10 Onion rings moeten ook direct uit bij mij 8/10   Los van chips , kan ik nooit zo'n goeie popcorn eten als gelijk in de kinepolis
2639.png
Als iemand een goeie weet...   Mosterd chips nog nooit gezien!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
Los van chips , kan ik nooit zo'n goeie popcorn eten als gelijk in de kinepolis
2639.png
Als iemand een goeie weet...
  De popcorn van NIelvm al geprobeerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Nee , die had hij toen nog niet
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Ketchup kan mij niet meer bekoren. Ik vind dat de smaak onlangs behoorlijk veranderd is, ik vind die niet meer lekker. Anderen zeggen niets te merken van het smaakverschil, dus zal het wel aan mij liggen...


Croky speciaal 9/10

Pirato gourmet balsamico 8/10

Grills 8/10


Weet de exacte naam even niet meer maar ik dacht dat het crocky bbq was 9,5/10


Popcorn 10/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
lol zn eigen popcorn scoort het beste :p Stuur es eentje op met de post lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Ja, die is behoorlijk verslavend :p   Wel jammer dat je er weinig van kan maken in 1 keer. Tussen 2 beurten moet het bakje ook uitgekuist worden, voor een grotere groep dus nogal omslachtig...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
echt gezond was de popcorn niet te noemen. Dus meer dan genoeg suiker vermoed ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
Nope, maar veel mensen pakken popcorn omdat dit gezonder zou zijn. Dus vanaf het moment dat je uwe popcorn gaat maken met suiker is dit voordeel weer weg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Popcorn op zich is heel gezond. De olie en de suiker die erbij worden gedaan helaas een pak minder :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
De madam die neemt altijd Superchips Peper en Zout en ik M&M's met nootjes (de grote zak van 400gr) bij de film.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Chips, nee dat koop 'k nooit.   Volg eerder Sam, M&M is my thing, nootjes of geen nootjes maakt niet uit, speel ze allebei binnen
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Mmmmmm m&m lekker Nootjes ook lol

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Chips, nee dat koop 'k nooit.   Volg eerder Sam, M&M is my thing, nootjes of geen nootjes maakt niet uit, speel ze allebei binnen
1f606.png
Een man met een goede smaak
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Geen doritos fans hier? Of bugles? Lays Mexicano smaak vond ik super. Helaas al lang niet meer verkrijgbaar..

Milanese is ook lekker. Ik heb het sowieso wel voor iets pikanter. Maar lust de klassieke smaken ook wel. Probeer er wel zo veel mogelijk af te blijven...


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
Lays spicey reggea chicken al geprobeerd? Iets minder van smaak maar wel naar de pikante kant toe. Is ook wel een limited editiie 7/10
 
Laatst bewerkt door een moderator: