Skank
Well-Known Member
Ik vind ook niet dat je mag zeggen dat een andere receiver plots een compleet ander geluid geeft... Vind ik persoonlijk bullshit.
Het zit hem in eerder in de kleine puntjes.. Voller, warmer... Enz.
Maar verwacht dus zeker geen compleet beter/ander geluid. En al helemaal niet in die prijsklasse.
Volgens mij kun je wel gerust kopen.
Speakers zijn gewoon goed volgens reviews en vele mensen. Er bestaan uiteraard betere maar dan moet je budget ook omhoog.
Zoals je al zei, prijs / kwaliteit zit je gewoon super goed.
Iemand die voor die prijs hetzelfde 3.1 en versterker kan bouwen, mag mij gerust eens een setup posten.
Ik vind je keuze gewoon goed.
Zelf heb ik mn focals ook zo goed als blindelings gekocht
enkel 1x voor ik ze ging afhalen gehoord.
Kopen ging ik toch, he jos?
Nee je hebt gewoon iets moois samengesteld voor dat budget.. Afgaande op vele reviews en aanbevelingen. Je set kan dan alleen maar groeien maar kun je nu toch al genieten.
Het zit hem in eerder in de kleine puntjes.. Voller, warmer... Enz.
Maar verwacht dus zeker geen compleet beter/ander geluid. En al helemaal niet in die prijsklasse.
Volgens mij kun je wel gerust kopen.
Speakers zijn gewoon goed volgens reviews en vele mensen. Er bestaan uiteraard betere maar dan moet je budget ook omhoog.
Zoals je al zei, prijs / kwaliteit zit je gewoon super goed.
Iemand die voor die prijs hetzelfde 3.1 en versterker kan bouwen, mag mij gerust eens een setup posten.
Ik vind je keuze gewoon goed.
Zelf heb ik mn focals ook zo goed als blindelings gekocht
Kopen ging ik toch, he jos?
Nee je hebt gewoon iets moois samengesteld voor dat budget.. Afgaande op vele reviews en aanbevelingen. Je set kan dan alleen maar groeien maar kun je nu toch al genieten.
Laatst bewerkt door een moderator: