• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

5.1 voorzien in nieuwe woning?

5.1 voorzien in living nieuwe woning?

  • Ja

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

    Stemmen: 2 100,0%

  • Total voters
    2

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.730
420
98
Earth
sonos werkt op zn eigen freq
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Zouden jullie nog 5.1 voorzien in de living van een nieuwe woning, als je weet dat je boven een dedicated ruimte hebt?
Neen, Mijn bestaande 5.1 set is naar de zolder verhuisd en hier in de living geen enkel gemis naar vroeger.
Als we films kijken zal dit toch steeds in de dedicated zijn. De living zou enkel voor het journaal en tv series dienen . Voor een tv serie hoeft het voor mij niet 5.1 te zijn. Een soundbar onder de tv zal er allicht wel komen, maar dat zal pas zijn als de tv vervangen wordt.
Deel je mening hierboven
1f609.png
Enkel kies ik liever wel voor een pure opstelling in stereo en lijkt me op dit moment meer dan voldoende voor in de living.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Series ni in 5.1 , ben ik toch ni akkoord mee ze. Game of thrones moet bv gewoon in surround...

Kijk je nooit snachts films? Bij moj zou dit teveel lawaai geven mocht ik op zolder of boven dedicated hebben. Op die moment zou ik dan filmke willen 5.1 kunnen zien beneden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.730
420
98
Earth
snachts? Nee, dan slaap ik , of ben ik met de vrouw bezig :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Bij moj zou dit teveel lawaai geven mocht ik op zolder of boven dedicated hebben. Op die moment zou ik dan filmke willen 5.1 kunnen zien beneden.
Bij ons is het hier net andersom. De HT hoort men vanuit de slaapkamers minder, dan toen deze nog beneden stond
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Als ik ga bouwen steek ik zeker wachtbuizen voor 5.1 en meer voor verschillende ruimtes! Nu heb ik ook draad getrokken vanuit de living zodat er in de eetkamer en keuken ook luidsprekers staan aangestuurd door de multizone van mijn receiver!

Zou trouwens overal ook 2x CAT7 voorzien in iedere kamer of toch ook wachtbuizen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
play is van sonos he
263a.png
Wist ik hoor
1f609.png
  Idd gewoon een stopcontact voorzien en wifi. Voor boven sluit ik ze wel bedraad aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.730
420
98
Earth
Dus jij zou in badk boven bedraad doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Ik verkies nog altijd internet via utp ipv wifi. In alle kamers komt er toch een utp contactdoos. Die ene extra in de badkamer maakt dan ook het verschil niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator: