Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Neen, Mijn bestaande 5.1 set is naar de zolder verhuisd en hier in de living geen enkel gemis naar vroeger.Zouden jullie nog 5.1 voorzien in de living van een nieuwe woning, als je weet dat je boven een dedicated ruimte hebt?
Deel je mening hierbovenAls we films kijken zal dit toch steeds in de dedicated zijn. De living zou enkel voor het journaal en tv series dienen . Voor een tv serie hoeft het voor mij niet 5.1 te zijn. Een soundbar onder de tv zal er allicht wel komen, maar dat zal pas zijn als de tv vervangen wordt.
Bij ons is het hier net andersom. De HT hoort men vanuit de slaapkamers minder, dan toen deze nog beneden stondBij moj zou dit teveel lawaai geven mocht ik op zolder of boven dedicated hebben. Op die moment zou ik dan filmke willen 5.1 kunnen zien beneden.
Wist ik hoorplay is van sonos he