Velodyne, maar wel duur.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Mooi zijn ze wel, helaas is de output ter bescherming van de driver overdreven gelimiteerdbroodro0ster zei:Velodyne, maar wel duur.
1) - Gesloten? Wanneer je de afmetingen beperkt wil houden en je bang bent voor overlast bij de buren! - Open? Wanneer de afmetingen niet de beperkende (WAW) factor zijn en je nog wat meer output wenst.krikri zei:laat ons er effe vanuit gaan dat ik m'n wederhelft kan overtuigen van een SVS.. ...dan zit ik met nog een aantal vragen:
1) SB of PB 2) 2000 of de ultra.
uit het vuistje zou ik gaan voor een SB, die zijn kleiner, en (denk ik) geven ook een strakkere bas.... maar gaat dit dan ten koste van de punch?
=> kan een 2000 voldoende presteren ook in een grotere leefruimte? Zal ik de aanwezigeid van een 2000 ook horen en voelen bij lagere volumes in combinatie met de fronts? wat zijn jullie ervaringen...
Over welke 2 receivers spreken we hier dan eigenlijk ? Welk Cambridge Audio model en wat is je huidige receiver ?krikri zei:Pittig detail: mijn huidige receiver (400 Euro) had daar minder last van dan een veel duurder model (1700€) dat ik van de winkel had meegekregen gedurende een test weekend. Toen dacht ik dat de oorzaak bij m'n receiver lag... nu ja...
de mijne = Yamaha HTR 4066 diegene die ik had in bruikleen = een Denon 5000 serie.jvanhambelgium zei:Over welke 2 receivers spreken we hier dan eigenlijk ? Welk Cambridge Audio model en wat is je huidige receiver ?