Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Heb je ook eens gekeken naar zapitti?
zelf heb ik nu een zidoo z9s heb daar geen problemen mee.
Geen gesputter of gesiss, en tot nu toe geen crash. heb daar ook nooit niet moeten zitten mee klooien... past zichzelf heel goed aan m.b.t refresch rates en 4K.
Is mischien een detail, maar ik vind het leuk dat ik de kleur van de ondertitels in HDR 4K anders kan inregelen dan 1080p. Reden is dat de tv inHDR modus wit veel witter laat zien. De ondertitels spatten dan van het scherm af en is storend.
Zelf vroeger ook zappiti gehad (die nog vergeten)
No thanks
Liever kodi of emby
En daar wringt het bij zidoosupprt voor zdmc was het echt ronduit slecht
Voorzichtig positief met de ShieldTV, moet nog verder testen!
Je komt er vanzelf wel achter. Had persoonlijk gehoopt op een bredere diepere vergelijking tussen een aantal opties...
Nu ja zal voor een andere keer zijn .’
Ja die Zapiti is een stuk duurder als de duizend-in-een-dozijn Android media players maar ik denk dat de "build" en beeldkwaliteit wel eens een stuk beter kan zijn (op vlak van kleuren, judder/micro-stutters,...)???
Wat wil jij dan vergelijken?
Of wat wil je weten? Ook op zoek?
Net ff gekeken nr zapiti, wat een prijzen man voor een mediaspeler, te zot gewoon
Belachelijk.
Doet die nu nog kodi of niet?
Ja die Zapiti is een stuk duurder als de duizend-in-een-dozijn Android media players maar ik denk dat de "build" en beeldkwaliteit wel eens een stuk beter kan zijn (op vlak van kleuren, judder/micro-stutters,...)
Ik ga toch eens proberen zo'n Zapiti (One 4K HDR of Pro 4K HDR) ergens "op leen" te krijgen.
Nee je hebt zeker geen PC meer nodig voor de GUI, de scraper zit op het toestel zelf. Hoe goed die is? Geen idee.De looks zijn nog steeds die van 10 jaar geleden... Ik mag ook hopen dat je ondertussen geen pc meer nodig hebt, om die mooie gui te maken... wat vroeger wel het geval was