• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

allesoverfilm.nl

Hoe bekijken jullie trouwens de films (projector, tv, soundbar, 9.1.6 installatie…)?

Vraagje aan het beheer: rogue (Jean-Paul) heeft proberen te registreren op dit forum maar blijkbaar krijgt hij geen bevestigingsmail. Kan daar eens iemand naar kijken?

Vraagje aan het beheer: rogue (Jean-Paul) heeft proberen te registreren op dit forum maar blijkbaar krijgt hij geen bevestigingsmail. Kan daar eens iemand naar kijken?
Ik heb een resend gedaan van die bevestingingsmail. Wil je vragen dat hij ook eens in de spam kijkt? Hopelijk is het daarmee in orde. Indien niet kan ik hem wel manueel goedkeuren, maar laten eerst nog even de normale procedure proberen.

Ik zie 2 wel accounts:
- rogue: Die moet inderdaad nog de bevestingsmail accepteren
- roguejp: alles in orde

Ik vermoed dat beide accounts van hem zijn en wellicht is de 2e gemaakt om het eerste keer niet lukte. Ik kan evt. het emailadres van het 2e account ook koppelen aan het eerste account en het 2e account verwijderen.

Het heeft even geduurd, maar ik ben nu ook eindelijk overgekomen. Het duurde even tot ik eindelijk een bevestigingsmail kon ontvangen; nu kwam deze opeens wel binnen.

Zelfde naam als op allesoverfilm. Leuk om hier te zijn!

Werner, nog bedankt, ik zie dat je hier wat gepost heb om mij te helpen. En broodro0ster natuurlijk ook voor je moeite!

Hallo allemaal, hier vlak voor mijn vakantie even een kleine update, maar wel bemoedigend! :-) Op de website van AOF zijn we aan het testen met het nieuwe forum! Veel van de topics zijn al terug geplaatst (behalve de gesloten topics) en ik ben nu aan het bekijken hoe het eruit ziet en of/wat er mist en wat we eventueel nog wel/niet willen. Er zit nog wel wat werk aan, maar ik denk zomaar dat we ergens in augustus/september misschien wel weer online gaan komen. Stay tuned! Ik hou jullie op de hoogte...

Ik kan voorlopig maar beperkt reageren, ik zit hier in Albanië en moet het stellen met het piepkleine toetsenbord van de mobiele telefoon.

Hallo allemaal, hier vlak voor mijn vakantie even een kleine update, maar wel bemoedigend! :-) Op de website van AOF zijn we aan het testen met het nieuwe forum! Veel van de topics zijn al terug geplaatst (behalve de gesloten topics) en ik ben nu aan het bekijken hoe het eruit ziet en of/wat er mist en wat we eventueel nog wel/niet willen. Er zit nog wel wat werk aan, maar ik denk zomaar dat we ergens in augustus/september misschien wel weer online gaan komen. Stay tuned! Ik hou jullie op de hoogte...
Wat fijn te horen ! Succes 💪🏻

Ik heb even mijn achterstallige besprekingen van een topic voorzien. Het was iets te moeilijk omdat in Albanië aan te maken met alleen maar een stomme GSM ter beschikking.

Hoi allen ben hier ook terecht gekomen :-)

Heb ook gezien dat her forum weg was en weer terug, maar niet actief is.

Kan niet zeggen dat hoe de lay-out er nu uitziet een verbetering is en uitdaagt om er gebruik van te maken.

Wel grappig is dat nu ook de hele achtergrond communicatie van de crew zichtbaar is.
Dus als je wil lezen hoe de crew over bepaalde leden dacht/klaagden en andere zaken, leef je uit ;-)
Forum | Allesoverfilm

Groetje uit NL Hombre

Back
Bovenaan