• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

allesoverfilm.nl

Kwam bij een bookmark-opschoonactie de site weer tegen. Wat een vergane glorie. Ergens wel jammer. Wel hilarisch dat het crew gedeelte nu ook voor iedereen leesbaar is. 15 jaar oude tea over lang vergeten forumleden. Leuk man. 😅
Is er al iets meer bekend over wanneer het forum weer open gaat?
Volgens het bericht van Rogier op de site "in het najaar." Of hij de behoefte/tijd heeft om daar weer aan te gaan beginnen is een andere vraag. En aangezien hij gestopt is met het schrijven van recensies voor Allesoverfilm lijkt het me dat die toko z'n bestaansrecht wel zo'n beetje verloren heeft. Gekoppeld daaraan het feit dat er, voor zover ik heb begrepen, al jaren geen contact meer was met de eigenaar (waar is Ludo gebleven eigenlijk?) zou ik hooguit de boel als archief aanhouden. Al die recensies in de prullenbak gooien is zonde.

Da's allemaal mooi en wel, maar hosten kost natuurlijk geld (ik kan het weten), en als de site hooguit wordt gebruikt als archief, zal er toch een moment komen dat die uit de lucht gaat. Tenzij er nieuwe initiatieven rond genomen worden, bijvoorbeeld door het forum weer in ere te herstellen.

Van het forum vond ik vooral hand de Topic m.b.t. de uitgaven met NL subs die buiten NL verkrijgbaar zijn 8-)

Werner Werner , misschien is het een idee om jet forum aan jou site toe te voegen ;)

Van het forum vond ik vooral hand de Topic m.b.t. de uitgaven met NL subs die buiten NL verkrijgbaar zijn 8-)

Werner Werner , misschien is het een idee om jet forum aan jou site toe te voegen ;)
Dat is al het geval hoor. Eens goed kijken en bovenaan op "forum" klikken.

Ik denk dat ik die uitgaven met NL subs nog ergens heb liggen. Moet ik eens zien of ik hier ook zo'n topic kan openen?

Da's allemaal mooi en wel, maar hosten kost natuurlijk geld (ik kan het weten), en als de site hooguit wordt gebruikt als archief, zal er toch een moment komen dat die uit de lucht gaat. Tenzij er nieuwe initiatieven rond genomen worden, bijvoorbeeld door het forum weer in ere te herstellen.
Daar heb je helemaal gelijk in natuurlijk. Ik kijk er ook vooral door een nostalgische bril naar. Want ja, laten we eerlijk zijn, hoeveel waarde heeft een bijna 26 jaar oude review van From Dusk Till Dawn 2 vandaag de dag nog? Maar goed, in mei is er nog een nieuwe site geüpload lees ik. Ben benieuwd wat de plannen zijn want zonder nieuwe recensies én zonder actief forum is de boel wel behoorlijk dood. Misschien heeft Rogier nog nieuws?

Hangt er maar vanaf Werner hoe gehecht de eigenaar is aan zijn centen ;)

De eigenaar van Whatiwatch verlengd ook netjes elk jaar de domein naam en hosting hoewel die site eigenlijk al een flink aantal jaren op apegapen ligt. Het is natuurlijk niet gezegd dat de allesoverfilm.nl dat ook gaat doen.

Back
Bovenaan