Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Volgens het bericht van Rogier op de site "in het najaar." Of hij de behoefte/tijd heeft om daar weer aan te gaan beginnen is een andere vraag. En aangezien hij gestopt is met het schrijven van recensies voor Allesoverfilm lijkt het me dat die toko z'n bestaansrecht wel zo'n beetje verloren heeft. Gekoppeld daaraan het feit dat er, voor zover ik heb begrepen, al jaren geen contact meer was met de eigenaar (waar is Ludo gebleven eigenlijk?) zou ik hooguit de boel als archief aanhouden. Al die recensies in de prullenbak gooien is zonde.Is er al iets meer bekend over wanneer het forum weer open gaat?
Dat is al het geval hoor. Eens goed kijken en bovenaan op "forum" klikken.Van het forum vond ik vooral hand de Topic m.b.t. de uitgaven met NL subs die buiten NL verkrijgbaar zijn
Werner , misschien is het een idee om jet forum aan jou site toe te voegen
![]()
Daar heb je helemaal gelijk in natuurlijk. Ik kijk er ook vooral door een nostalgische bril naar. Want ja, laten we eerlijk zijn, hoeveel waarde heeft een bijna 26 jaar oude review van From Dusk Till Dawn 2 vandaag de dag nog? Maar goed, in mei is er nog een nieuwe site geüpload lees ik. Ben benieuwd wat de plannen zijn want zonder nieuwe recensies én zonder actief forum is de boel wel behoorlijk dood. Misschien heeft Rogier nog nieuws?Da's allemaal mooi en wel, maar hosten kost natuurlijk geld (ik kan het weten), en als de site hooguit wordt gebruikt als archief, zal er toch een moment komen dat die uit de lucht gaat. Tenzij er nieuwe initiatieven rond genomen worden, bijvoorbeeld door het forum weer in ere te herstellen.
Hangt er maar vanaf Werner hoe gehecht de eigenaar is aan zijn centenDa's allemaal mooi en wel, maar hosten kost natuurlijk geld (ik kan het weten), en als de site hooguit wordt gebruikt als archief, zal er toch een moment komen dat die uit de lucht gaat. Tenzij er nieuwe initiatieven rond genomen worden, bijvoorbeeld door het forum weer in ere te herstellen.