• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Amazon fire tv 4k max

Zelf gebruik in Hue en dan de Hue Kodi plugin voor de lichten te sturen bij starten, stoppen of pauze van een film. Als schakelaar gebruik ik een Niko friends of Hue, werkt zonder draden, zonder batterijen en werkt perfect.

Zelf gebruik in Hue en dan de Hue Kodi plugin voor de lichten te sturen bij starten, stoppen of pauze van een film. Als schakelaar gebruik ik een Niko friends of Hue, werkt zonder draden, zonder batterijen en werkt perfect.
Mja ik gebruik al jaren geen kodi meer.
Zal es zien bij emby.
Maar tzou eigenlijk ook moeten werken buiten emby bv bij netflix

Emby gebruik ik niet. Met Plex en streaming apps heb ik geen problemen met refresh rate switching

ben aan het kijken voor een upgrade van onze oude Google chromecast ( tv slaapkamer), de xiaomi 4K. stick spreekt me wel aan. zijn er hier forumleden die ervaring hebben met deze stick of andere alternatieven?

Geen ervaring met die specifieke speler. Zag gisteren toevallig dat je bij Proximus een AppleTV 4K met 128GB kunt krijgen voor 69euro. Zelf ben ik Telenet klant, maar eens checken bij m’n schoonouders of ouders als ze in aanmerking komen. Denk dat ik voor die prijs wel eentje wil proberen.

Apple TV is iets te groot kwa formaat, ( tenzij ze ook een stick hebbben?) zoek iegelijk iets waar ik Netflix, Amazon prime, YouTube en Telenet tv app kan op installeren.

Waarom niet de google tv dan, voldoet perfect
Dat dacht ik ook :-), maar op Google tv (os) kan ik de Telenet app niet installeren, op een Android TV wel ( althans dat hoop ik omdat je toegang hebt tot de volledige Google play store).

Uiteindelijk willen we op dit toestel telenet, Netflix, YouTube en Amazon prime kunnen kijken, alsook films op de Nas (Kodi of Emby?)

Zou me heel sterk verbazen dat je de telenet app er niet op kan...
al de rest kan ook

Ik wou gisteren Proximus Pickx installeren op mijn ShieldTV. Maar dat werd ook geweigerd...
De app werd gevonden, maar ik kreeg de melding dat die niet op mijn toestel mocht geïnstalleerd worden van Proximus.
Ik vermoed dat het enkel op de Android box mag die Proximus verspreid en de AppleTV. Heb wel gezien dat mijn schoonvader in aanmerking zou komen om die AppleTV voor 69euro te kopen. Volgend weekend eens vragen als ik hem mag bestellen via zijn account.

Back
Bovenaan