Stiibun
Well-Known Member
Even een oud draadje oprakelen want ondertussen zit Infuse aan versie 5.6 (o.a. 4K met HDR e.d.)
Maar mijn vraag is voor jou bedoeld Rik, vermoed dat Infuse op je Apple TV 4K nu nog vlotter loopt qua bediening dan op je vorige Apple TV 4, klopt dit ?
Geen idee of het mogelijk is een video te maken hoe Infuse op je 4K Apple TV nu loopt, daar ben ik wel benieuwd naar. Maar eigenlijk ben ik nog véél benieuwder naar je ruimte
Maar mijn vraag is voor jou bedoeld Rik, vermoed dat Infuse op je Apple TV 4K nu nog vlotter loopt qua bediening dan op je vorige Apple TV 4, klopt dit ?
Geen idee of het mogelijk is een video te maken hoe Infuse op je 4K Apple TV nu loopt, daar ben ik wel benieuwd naar. Maar eigenlijk ben ik nog véél benieuwder naar je ruimte
En even antwoorden op een oude opmerking. Ondertussen is feit dat dit via S/PDIF zou lopen weggehaald op de support pagina van Firecore. Nogal logisch want S/PDIF (Optical) kan geen HD Audio aan, maximale is 2 kanalen LPCM.Philip zei:Edit: mijn eigen vraag beantwoord - https://support.firecore.com/hc/en-us/articles/217735707-Audio-Options-tvOS-
Maw LPCM of enkel 5.1 passthrough via optische poort. Dacht ik al, want geen enkel Apple product (ook niet de Mac) ondersteund bitstreaming over HDMI. Still good enough in de meeste gevallen natuurlijk, maar het maakt Atmos onmogelijk.
Laatst bewerkt door een moderator: