• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Arcadekasten

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
Heeft er iemand zijn artwork al laten printen? Zoek een adresje voor te printen wat betaalbaar blijft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
ik weet ook nog niet hoe ik mijn scherm zal bevestigen..
Ligt allemaal beetje stil
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
Mijn kast staat in afwerkfase. Alles is geschilderd, groef van t-molding gefreesd, ventilator geplaatst voor de afzuig warme lucht, les strip, deurtje met muntslikker, en alles bekabeling in banen gemonteerd langs de zijkant. Nu enkel nog de stickers kleven en de t-molding monteren. Maar eerst die stickers laten printen dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
nieuwe startknoppen, vorige waren wit.
 

Bijlagen

  • IMG_8889.JPG
    IMG_8889.JPG
    696,9 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ondertussen reeds 2 jaar verder en ik kom er maar niet toe tot afwerken

Heel veel zin om alles te verkopen (is nog ongebruikt) alleen denk ik dat dit heel moeilijk wordt en ik veel verlies zal leiden,.
Iemand een idee, of wie weet, iemand van plan om zelf te starten?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Kan je die niet proberen te slijten in die fora die op de eerste posts staan? Je kan het ook gewoon eens op 2dehands of Facebook marktplace zetten. Geraakt het niet weg is er geen schade..

Gezien de populariteit van mancave's tegenwoordig is de kans toch groot dat dit weg geraakt?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Opgegeven
Had er beter nooit aan begonnen.
Te weinig tijd, en teveel hobbies.
Wil absoluut enkel verder met HT en smartspullen en lopen.