• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Arcadekasten

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
sam zei:
Stijn; Ik was vandaag de afmetingen eens aan het bekijken van de Project Mame kast en zou ze ook iets hoger maken dan de plannen. Hoe hoog is jouw kast aan de voorzijde? Wat is de lengte van je kickplate vooraan?
hoogte voorkant, hoogste stuk dus, zonder de wielen 1m76 Kickplate 74,5
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Skank zei:
hoogte voorkant, hoogste stuk dus, zonder de wielen 1m76Kickplate 74,5
Thanks! Al buttons gevonden ondertussen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Deze denk ik. http://www.arcadeworlduk.com/products/Chrome-Effect-Illuminated-Arcade-Button.html Zou dat passen?

En wat met de player buttons? Ook verlicht? En de menu buttons en de 2 die vooraan komen ipv coin buttons gewoon zwart?

Maar dan zit ik wel met 3 shops. Deze in uk voor buttons.. Die in nl voor de tmolding, coin door en frees, en de rest bij timeharvest
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Bij Arcadewinkel hebben ze een soortgelijke button. Geen idee wat het prijsverschil is tussen beide maar dat spaar je dan misschien op de verzendingskosten uit. Ik zou alle buttons hetzelfde doen en dan eventueel ook nog een verlichte joystick.

Wat moet je nog hebben van bij Timeharvest? In principe biedt Arcadewinkel alles aan wat je nodig hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Allesbehalve buttons, tmolding en frees... Allemaal goedkoper bij timeharvest... Speakers enz ook...

Welke identieke button zie jij bij arcadekasten? Verlichtte joystick serieus? Nie erover?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
LED Buttons blauw http://www.arcadewinkel.nl/besturing/drukknoppen-verlicht/standaard-verlicht/LP-convex-chroom-LED-drukknop-blauw http://www.arcadewinkel.nl/besturing/drukknoppen-verlicht/standaard-verlicht/goldleaf-smd-led-button-28mm-blauw http://www.arcadewinkel.nl/besturing/drukknoppen-verlicht/standaard-verlicht/LP-convex-classic-LED-drukknop-blauw

LED Joystick http://www.arcadewinkel.nl/besturing/joysticks/led-joystick-big-balltop-blauw http://www.arcadewinkel.nl/besturing/joysticks/led-joystick-blauw

Als je dan toch voor LED buttons gaat, kan je maar beter all the way gaan imho. Persoonlijk ben ik er geen fan van omdat het imho teveel voor afleiding zorgt.

Ikzelf ben nog op zoek naar een bovenfrees, maar niemand in mijn omgeving blijkt dit te hebben en ik heb ook weinig zin om er eentje te kopen enkel voor die t molding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik dacht dat het net. Jij was die zei dat ik voor led buttons moest gaan in mijn ontwerp. Die chrome buttons zijn idd hetzelfde maar dubbel zo duur. Die led joysticks vind ik maar niks.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Skank zei:
Ik dacht dat het net. Jij was die zei dat ik voor led buttons moest gaan in mijn ontwerp. Die chrome buttons zijn idd hetzelfde maar dubbel zo duur. Die led joysticks vind ik maar niks.
Het zou mij verbazen dat ik zei om LED buttons te kiezen, maar het kan altijd. Ikzelf ben er geen fan van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Even bumpen

Heb ik nu alles en is alles compatibel, de juiste dingen gekozen? Ik zou anders direct bestellen bij arcadewinkel.nl



Wat ik ga draaien weet ik nog niet. Wel op windows denk ik.

Product Model Prijs Aantal Totaal Convex chroom LED drukknop LP, blauw Convex chroom LED drukknop LP, blauw - Microswitch: Zippy standaard 200g.. AW112220 €3,38 12 Verzenden €40,55 Speaker rond 4inch Speaker rond 4inch AW337001 €4,35 2 Verzenden €8,70 Speaker grill zwart metaal 4inch Speaker grill zwart metaal 4inch AW337009 €3,19 2 Verzenden €6,38 Versterker universeel, 12-18volt Versterker universeel, 12-18volt AW337006 €16,95 1 Verzenden €16,95 Battop joystick industial chroom, zwart Battop joystick industial chroom, zwart AW124080 €16,95 2 Verzenden €33,90 Mini controller 2 spelers Mini controller 2 spelers AW211013 €28,95 1 Verzenden €28,95 PCB montageset PCB montageset AW338001 €1,69 1 Verzenden €1,69 Startknop zwart, speler 2 Startknop zwart, speler 2 - Microswitch: Zippy standaard 200g.. AW113082 €3,18 1 Verzenden €3,18 Startknop zwart, speler 1 Startknop zwart, speler 1 - Microswitch: Zippy standaard 200g.. AW113081 €3,18 1 Verzenden €3,18 Schijffrees set T-molding Schijffrees set T-molding *** AW600000 €13,95 1 Verzenden €13,95 T-molding 19mm zwart T-molding 19mm zwart AW332080 €3,30 7 Verzenden €23,12 Concave classic drukknop, zwart Concave classic drukknop, zwart - Microswitch: Zippy standaard 200g.. AW111180 €2,38 4 Verzenden €9,52 Coin deur met mechanische muntproevers, 2 slots Coin deur met mechanische muntproevers, 2 slots AW333008 €64,95 1 Verzenden €64,95 Verder winkelen Subtotaal €210,76 Tax (21%) €44,26 Totaal €255,02 Afrekenen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
kan ik die buttons mixen? een deel buttons van timeharvest en een deel van arcadewinkel of gaat dat niet compatibel zijn? 255 euro is niet weinig en dan moet ik nog mn print doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Voila besteld

Nog enkele wijzigingen gedaan, maar ik heb nu alles
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Ik heb vorige week mijn kast ineengestoken. Op een paar klein schoonheidsfoutjes, die ik nog moet aanpassen, is het houtwerk gedaan. Nu nog een oplossing vinden voor de T molding te monteren (heb een bovenfrees en de router liggen, maar bij een eerste test was ik niet overtuigd van het resultaat).

De PC is ook klaar. Al zal dit nooit volledig af zijn, aangezien ik steeds systemen blijf toevoegen. Momenteel Hyperspin met Atari Jaguar, Mame, Cave, CPS I, CPS II, CPS III, NES, SNES, Sega Master System, Sega Mega Drive, Sega 32X, Sega Modul 2 , Sega Modul 3, Sega ST-V, Namco System 22, PS1.

Nu enkel nog bestickering en plexi bestellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
sam zei:
Ik heb vorige week mijn kast ineengestoken. Op een paar klein schoonheidsfoutjes, die ik nog moet aanpassen, is het houtwerk gedaan. Nu nog een oplossing vinden voor de T molding te monteren (heb een bovenfrees en de router liggen, maar bij een eerste test was ik niet overtuigd van het resultaat).

De PC is ook klaar. Al zal dit nooit volledig af zijn, aangezien ik steeds systemen blijf toevoegen. Momenteel Hyperspin met Atari Jaguar, Mame, Cave, CPS I, CPS II, CPS III, NES, SNES, Sega Master System, Sega Mega Drive, Sega 32X, Sega Modul 2 , Sega Modul 3, Sega ST-V, Namco System 22, PS1.

Nu enkel nog bestickering en plexi bestellen.
Wow zit je al zo ver?
Foto's Ik wou een bouwverslag he

ik heb de frees besteld, neem je die nu over als ik klaar ben?

Dus toch hyperspin? Je ging toch veranderen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Skank zei:
Wow zit je al zo ver?
Foto's Ik wou een bouwverslag he

ik heb de frees besteld, neem je die nu over als ik klaar ben?

Dus toch hyperspin? Je ging toch veranderen?
Bouwen is nogal rap gegaan. Op een goei 2 dagen stak ze ineen. Ik ga zien of het lukt met de tools die ik nu heb, voor de t molding. Als ik de frees nodig heb, geef ik wel een seintje
1f609.png


't Goh ja, ik ben al zo vaak veranderd maar Hyperspin zat ik al het verst dus toch altijd maar naar Hyperspin teruggekeerd. Emulation Station is nice, maar die heeft dan geen optie voor videosnaps. Attract Mode is nice en ook niet te belastend voor je systeem, maar ik vind geen theme naar mijn goesting. Launchbox maar dan BigBox theme zou ik graag uitproberen, maar die licentie is betalend. Aangezien ik ook al geld in Hyperspin geïnvesteerd heb, heb ik geen zin om nog eens 20-30$ aan BigBox te betalen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Zin in een m&g bij mij, zowel voor ht en kun je die hyperspin es uitleggen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Als ik de tijd vind, zie ik dat wel zitten ja
1f609.png
Maar ik vrees dat het niet voor de komende anderhalve maand zal zijn, aangezien de weekends al enorm vol zitten momenteel :s
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
We kunnen nu een datum prikken, anders komt het er niet van! Anders pakken we beiden 1 dagje verlof en doen het in de week?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Sam?

Alles is ondertussen toegekomen, kan niet wachten om verder te doen. Ben net helaas begonnen met schilderen en vliezen boven , dus nog ff geduld?
Ander vraagje, ik heb dat design nu voor mn cp, hoe doe ik dat nu om op exact dezelfde Plaats mijn controls te kunnen steken. Ik zou gelijk een goedkoop proefAfdruk moeten kunnen hebben om zo te bevstigen,gaten te boren en weer weg te doen. Hoe doe jij dat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Skank zei:
We kunnen nu een datum prikken, anders komt het er niet van! Anders pakken we beiden 1 dagje verlof en doen het in de week?
Een dag verlof nemen zie ik niet zitten. Moet mijn dagen sparen voor als ons dochter geboren is. Wil zoveel mogelijk mijn dagen daarvoor opsparen dit jaar. 4 februari is allicht nog mogelijk voor mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator: