• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Arcadekasten

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Ik zou zwarte molding doen. Dat blauw gaat teveel afsteken denk ik.

Ik vind de artwork mooi, alleen het bovenste stuk int midden vind ik minder. Alles is blauw en daar zit opeens oranje in. Verder vind ik het wel heel mooi
1f606.png
Krijg al zin om ook enen te bouwen in de zomer
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ja ik neigde eerst blauw maar nu met artwork ook zwart. Zwart it will be Waar wacht je op? Het is al zomer lol Verlichte buttons? Of niet?

Sam enig idee waar ik dit best laat printen? Kostprijs ongeveer?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Skank zei:
Ja ik neigde eerst blauw maar nu met artwork ook zwart. Zwart it will be Waar wacht je op? Het is al zomer lol Verlichte buttons? Of niet?
Tijd, geld en plaats
1f606.png
Sinds het gedaan is met m'n vriendin heb ik zoveel hobbies dat ik niet meer weet wat eerst doen :p En ik zou er denk ik amper op spelen, maar ik vind het gewoon een leuke decoratie voor in een mancave :p

Er staat zelfs nog 1 akoestisch paneel dat half in elkaar zit en daar al ligt sinds september. Eind deze maand heb ik verlof en dan wil ik dat eerst afwerken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
geen van die standaard kleuren - wit pakken en spuiten in een van de kleuren die in uw artwork zit (buiten zwart natuurlijk)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Skank zei:
Sam enig idee waar ik dit best laat printen? Kostprijs ongeveer?
Drukker bij jou in de buurt?

Bij mij in de buurt varieert de prijs tussen 75 en 150€.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Skank zei:
</woltlab-metacode>

Dat stuk boven cp is uiteraard ook zwart. Hij vergat de masking weg te doen.

Nu je dit ziet.. Wat zou je doen Tmolding lichtblauw vr kopse kanten zoals deze http://www.arcadewinkel.nl/accessoires/t-molding/19mm/tmolding-licht-blauw of zwarte?

Dan de 6 user buttons... Lichtgevend of gewoon ? Blauw?
Dat oranje in de marquee stoort mij, aangezien dit nergens anders terugkomt.

T Molding in het blauw zal knap zijn. Probleem is echter om een mooi passend blauw te vinden. Idem voor de buttons, daarom dat ik in jouw geval led buttons zou nemen. Deze zijn wit/transparant bij niet gebruik en geven dan een blauw licht af bij gebruik. Dat blauw zal ook niet hetzelfde zijn als het blauw uit je artwork maar het zal volgens mij veel minder storend zijn dan blauwe buttons die te fel afsteken van het blauw van je artwork.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
Het oranje in de marquee dumpen idd. Qua leds knoppen ook zorgen dat de led zelf ook blauw is.

En ik vond de eerste side art wel een stuk mooier. Dit ziet er wat té gephotoshopped uit. Zit geen dynamiek meer in. Control panel is perfect! Heel origineel gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
t-molding zwart. Het blauw onder op de side art is cyaanblauw terwijl het bovenaan gewoon blauw is. Denk dat blauwe t-molding gaat misstaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Sam, welke buttons zijn dat dan? Bij nt gebruik transparant en bij gebruik blauw Heb je linkje bij timeharvest aub? Nu twijfel ik ivm oranje in marquee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
sam zei:
Drukker bij jou in de buurt? Bij mij in de buurt varieert de prijs tussen 75 en 150€.
das heftig En wat vraag ik? Gewoon afdrukken op sticker? Of speciaal vel ofzo?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Squeek zei:
Het oranje in de marquee dumpen idd. Qua leds knoppen ook zorgen dat de led zelf ook blauw is.

En ik vond de eerste side art wel een stuk mooier. Dit ziet er wat té gephotoshopped uit. Zit geen dynamiek meer in. Control panel is perfect! Heel origineel gemaakt.
Nu ze nog eens vergelijk en van dichterbij vergelijk ist wel waar... Bij het eerste design heb je 1 grote afbeelding, terwijl het er nu 3 onder elkaar zijn. Ik vind dat niet zo mooi als die ene grote tekening.

En misschien zouden die lijnen in het control panel ook wel mooi zijn als ze lichtjes oplichten. Maar in praktijk is dat wellicht moeilijk te bekomen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Skank zei:
das heftigEn wat vraag ik? Gewoon afdrukken op sticker? Of speciaal vel ofzo?
Dit is wat ik toen gevraagd heb: Marquee - stickervel/papier dat licht doorlaat (zelfde principe als bij je filmposters en die lichtgevende kaders) Control Panel - hier had ik mat vinyl gevraagd (kwestie van geen vingerafdrukken etc te hebben - uiteindelijk ga ik 9/10 plexiglas over mijn cpo plaatsen waardoor een gewoon stickervel ook ok is) Side art - ook mat vinyl gevraagd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Skank zei:
Sam, welke buttons zijn dat dan? Bij nt gebruik transparant en bij gebruik blauw Heb je linkje bij timeharvest aub? Nu twijfel ik ivm oranje in marquee
bij Timeharvest hebben ze enkel deze, denk ik: http://timeharvest.net/10pcs-dc-12v-led-24mm-screw-transparency-illuminated-push-button-builtin-microswitch-for-arcade-accessoriescabinet-parts-p-382.html

Voor die transparante zal je eens moeten zoeken. Het bestaat in ieder geval... http://www.retroarcadeslive.com/ebayretro/litbutton-2.jpg

Misschien is zoiets ook nog leuk: http://groovygamegear.com/Store_Images/eclipse_splash.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Welke shop heeft die? Moeilijk te vinden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
@stijn; Nog vorderingen ondertussen? Ik begin pas midden september aan de kast, in functie van onze verhuisdatum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Nog niet wegens tijdsgebrek en reizen Ik moet dringend materiaal bestellen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Stijn; Ik was vandaag de afmetingen eens aan het bekijken van de Project Mame kast en zou ze ook iets hoger maken dan de plannen. Hoe hoog is jouw kast aan de voorzijde? Wat is de lengte van je kickplate vooraan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Zal ik thuis bekijken Ik moet nog altijd bestellen. Kun je mij ff helpen daarmee?

Vooral voor de buttons.. ik wou alles bestellen bij timeharvest maar da gaat dus nie wegens geen verlichte blauwe transparante buttons
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Skank zei:
Zal ik thuis bekijken Ik moet nog altijd bestellen. Kun je mij ff helpen daarmee?

Vooral voor de buttons.. ik wou alles bestellen bij timeharvest maar da gaat dus nie wegens geen verlichte blauwe transparante buttons
Al eens gekeken bij Ultracabs.co.uk, Arcadeworlduk.com of Arcadewinkel.nl?
 
Laatst bewerkt door een moderator: