• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Black Friday / Cyber Monday topic

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Is dit iets?
Goeie tv?

Is die kwalitatief even goed als mijn tv? (ik heb een oled 55C7V)
antwoord dat ik van de dealer kreeg een week terug, stelde dezelfde vraag toen ik de modellen aan het vergelijken was: "Dit is een lagere reeks voor grootwarenhuizen en kunnen wij niet bestellen." :) ik laat in het midden of er degelijk een warenhuisversie is of niet - maar er is wel wat gerommeld in die TV versies tov vorige jaren
Maar bon, het zijn de specs/features die verschillen - als gamer en filmliefhebber neem je best de C versie (hogere refresh rate, anti tril functie, meer aansluitingen zo van die dingen)- de voet verschilt - als dat niet uitmaakt, even goed af met A versie - kan mij goed voornemen dat de meesten het verschil niet zien
Maar A1 tov "oude" C7 - denk dat die van u toch nog wat voordelen heeft op vlak van HDR en gezien die A versie "maar" 60hz paneel heeft
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
antwoord dat ik van de dealer kreeg een week terug, stelde dezelfde vraag toen ik de modellen aan het vergelijken was: "Dit is een lagere reeks voor grootwarenhuizen en kunnen wij niet bestellen." :) ik laat in het midden of er degelijk een warenhuisversie is of niet - maar er is wel wat gerommeld in die TV versies tov vorige jaren
Maar bon, het zijn de specs/features die verschillen - als gamer en filmliefhebber neem je best de C versie (hogere refresh rate, anti tril functie, meer aansluitingen zo van die dingen)- de voet verschilt - als dat niet uitmaakt, even goed af met A versie - kan mij goed voornemen dat de meesten het verschil niet zien
Maar A1 tov "oude" C7 - denk dat die van u toch nog wat voordelen heeft op vlak van HDR en gezien die A versie "maar" 60hz paneel heeft
Is wel een oled en 4K en 65 inch, echt no brainer voor dat geld

Anyway nog mooie BF deal gezien
ik twijfel tss PS 4 variant of de ps5 met de uitbreiding
Voordel van ps4 is dat mn dochter hem dan ook kan spelen

of
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Is wel een oled en 4K en 65 inch, echt no brainer voor dat geld

Anyway nog mooie BF deal gezien
ik twijfel tss PS 4 variant of de ps5 met de uitbreiding
Voordel van ps4 is dat mn dochter hem dan ook kan spelen

of
De PS4 versie gekocht
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Is wel een oled en 4K en 65 inch, echt no brainer voor dat geld
Euhm, dat was uw vraag toch niet dacht ik? - je vraagt "is dit een goeie TV en is die kwalitatief even goed als mijne C7"
Ten eerste zou je de A met de C versie van vandaag moeten vergelijken, als je dan toch wil vergelijken en raad geven aan uw kennis. Voor 't zelfde geld is de A1 vandaag "beter" dan de C7 van 2017... los van de grootte van het scherm.
Als uw vraag was, "is dit een goeie TV voor het geld" - wellicht wel, maar er is beter (ook mooie deals te rapen in dat hoger segment trouwens).
Enfin ja, als het een no brainer is, voor uw toepassing - dan weet je toch al wat kopen he 8-)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Euhm, dat was uw vraag toch niet dacht ik? - je vraagt "is dit een goeie TV en is die kwalitatief even goed als mijne C7"
Ten eerste zou je de A met de C versie van vandaag moeten vergelijken, als je dan toch wil vergelijken en raad geven aan uw kennis. Voor 't zelfde geld is de A1 vandaag "beter" dan de C7 van 2017... los van de grootte van het scherm.
Als uw vraag was, "is dit een goeie TV voor het geld" - wellicht wel, maar er is beter (ook mooie deals te rapen in dat hoger segment trouwens).
Enfin ja, als het een no brainer is, voor uw toepassing - dan weet je toch al wat kopen he 8-)

Dat was de oorspronkelijke vraag wel.. kijk maar terug.
De tweede vraag is idd of die even goed is
Maar er is altijd beter he, maar ik had een vooropgesteld budget meegegeven, zie oorspronkelijke vraag
Maar tis al beslist denk ik :p
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Dat was de oorspronkelijke vraag wel.. kijk maar terug.
De tweede vraag is idd of die even goed is
Maar er is altijd beter he, maar ik had een vooropgesteld budget meegegeven, zie oorspronkelijke vraag
Maar tis al beslist denk ik :p

ik lees er wellicht scheel over :p

Is dit iets?
Goeie tv?
Is die kwalitatief even goed als mijn tv? (ik heb een oled 55C7V)
anyway, doesn't matter - 't geld is al op 🤔:D
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Wat ook leuk zou zijn, een platenspeler.. iemand tips
Niet te duur maar toch goed genoeg
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Das waar. Regelmatig afstoffen hé. Maar zal opvallen in je living. Moest ik er nog geen hebben ik zou hem ook kopen.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik wil ook absoluut dat er een speaker aan hangt, want ik heb niets om te verbinden
Hoewel, bedenk me net, dat ik de audio uit mijn soundbar zou kunnen laten spelen? Of is dat een no go ,en pak ik toch beter MET speaker

Edit: bedenk me net dat via bluetooth het niet de richting platenspeler > speaker is maar smartphone > platenspeler
Dus dat zal niet gaan, ik kan fysiek ook geen speakerdraad leggen van de platenspeler richting andere speaker
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Bij mij hangt het aan mijn receiver. Toen ik dat niet had ging het aan mijn soundbar. Maar daarvoor had ik wel een extra phono versterker nodig.