• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Black Friday / Cyber Monday topic

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Nog wat meer weerwerk;

  • Absoluut niets
  • nougabollen
zal dus voor mij een bijzonder voordelige Black Friday worden 😁
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Slimme thermostaat staat op mijn wishlist.
Nieuwe gsm staat er ook op maar twijfel nog om een jaartje met de huidige te doen (Oneplus 7 pro). Mag dit jaar er 1 kiezen voor werk maar twijfel omdat er niets naar mijn zin op de markt is.

Verder niets speciaals…
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Was het belangrijkste nog vergeten… een boostershot coranavaccin :)
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Nieuw projectiescherm
Home Theatre seating

cool! naar wat kijk je precies uit als ik vragen mag? twijfel al ZO lang over nieuwe degelijke seating, maar die prijzen, pffftt - als je vergelijkt met wat er over de plas beschikbaar is (keuzes in modellen, degelijke materialen, opties etc) tegenover hier... da's om depri van te worden
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
- iRacing abbo vernieuwen
- Een 2e ShieldTV zou ik nog willen om in de HT te zetten
- 16GB RAM kitje om mijn PC uit te breiden naar 32GB (kost nu nog 66euro. 't is nog nooit zo goedkoop geweest. Vraag me af als ik al zou bestellen of wachten tot BF)

En voor de rest sparen want ons eerste kindje komt er aan. Naart schijnt kosten die ook geld 😜
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
- iRacing abbo vernieuwen
- Een 2e ShieldTV zou ik nog willen om in de HT te zetten
- 16GB RAM kitje om mijn PC uit te breiden naar 32GB (kost nu nog 66euro. 't is nog nooit zo goedkoop geweest. Vraag me af als ik al zou bestellen of wachten tot BF)

En voor de rest sparen want ons eerste kindje komt er aan. Naart schijnt kosten die ook geld 😜
Ah, dat had ik ergens gemist!
Proficiat met de komst van de kleine!
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
cool! naar wat kijk je precies uit als ik vragen mag? twijfel al ZO lang over nieuwe degelijke seating, maar die prijzen, pffftt - als je vergelijkt met wat er over de plas beschikbaar is (keuzes in modellen, degelijke materialen, opties etc) tegenover hier... da's om depri van te worden

Over de plas hebben ze inderdaad veel keuze, maar ik heb daar nog nooit iets moois gezien. Dat zijn allemaal van die bombastische modellen met veel stiksel 🤮 De enige mooie en betaalbare die ik hier ben tegen gekomen is de Selena bij Werner (ik heb er 3 stuks van).
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Over de plas hebben ze inderdaad veel keuze, maar ik heb daar nog nooit iets moois gezien. Dat zijn allemaal van die bombastische modellen met veel stiksel 🤮 De enige mooie en betaalbare die ik hier ben tegen gekomen is de Selena bij Werner (ik heb er 3 stuks van).

Yup, dat klopt - maar toch nog genoeg keuze om met iets dat niet bombatisch oogt naar huis te komen.
3K voor een drie zetels vind ik betaalbaar - maar van ginderuit shippen via boot naar Gent zeehaven en je komt ongeveer aan het dubbel bedrag (zonder import dan nog) - heb jij de Selena vergeleken met bv de Roma? If so, los van de prijs, hoe verhoudt de "zit" zich? Mijn probleem is: 2m lang, 105kg, hoe is mijn rug nadat als ik bv 2 films gekeken heb :) Je zou zo'n zetels op test moeten kunnen hebben (wil daar gerust voor betalen), maar da's ook geen optie naar verluidt...
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Ik heb ze niet vergeleken, want ik vind ze niet mooi en ze zijn duurder. De leuning van de Selena’s is vrij hoog, ik ben 1m88 en er is nog plaats over. Je mag hier gerust een paar films komen kijken als je wil (en als je geen corona hebt 😉)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
dit weekend es gaan loeren, zien of ik daar dan een "idee" kan opdoen gezien alle modellen er zouden staan - dank voor ja aanbod, als ik te veel twijfel wil ik wel eens wat komen ervaren ;-) groeten!
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
een spruit kopen met black friday - 't is eens iets anders :) congratz!
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Een vriend van me wil een tv scoren met BF

Minimum 65 inch, 4K en oled.
Waar kopen?
Waar kun je echt megadeals doen, en welke zouden jullie nemen?
Budget rond de 1200 euro