• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

De mooiste DS film posters

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Post hier je mooiste DS film posters (DS= double sided voor backlighting)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Niet double sided (Die zullen ongetwijfeld double sided ook bestaan), maar ik heb gisteren 3 nieuwe besteld/pre-ordered:

py_pp33459.jpg
 
gb_fp3399.jpg
 
gb_fp3347.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Dit is de eerste keer dat ik ze ga veranderen, dus niet zo vaak :D. Ik ga die wat nu ophangen gewoon aan de kant leggen, maar altijd eens leuk om terug boven te halen voor een thema avondje.   Edit: allposters.be heeft geloof ik ook wel een goede voorraad aan DS posters.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
6 euro verzendkosten, en veel keuze maar wel duur vandaag 30% korting, maar heb nog geen mooie gevonden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ja heel goedkoop lijken die DS posters niet te zijn - enkele waar ik naar keek waren ook 'echte' posters wat in cinema's hebben gehangen.  
vandaag 30% korting, maar heb nog geen mooie gevonden
  Morgen is die korting er ook nog en overmorgen ook.. ze hadden elke keer ik die website bezocht wel korting 'enkel vandaag nog'
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
ah ok nee goedkoop niet, behalve die op ebay maar dan 15 euro verzendkosten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
die van the hobbit is gewoon super!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Ik vind de hobbit nu zo geen klassieker
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Misschien op Etsy.com


Als je Etsy.com niet kent; dit is een soort van online webshop waar zelfstandigen hun eigen waar kunnen aanbieden (vooral nogal arty farty stuff). Filmposters kan je daar genoeg vinden. Meestal zijn het wel eigen interpretaties van originele filmposters of minimalistische versies, maar zit vaak knap spul tussen. Of ze geschikt zijn voor die verlichte kaders moet je zelf uitzoeken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Onze smaken blijven botsen, hobbit vinde ni ok maar die frozen poster dan weer wel. Da ga je toch ni in u ht hangen hoop ik?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Oh jawel   Ik vind hobbit wel ok, maar niet als poster   Ik wil eigenlijk posters van echte grote hitten   Frozen is een instant klassieker, geloof me, en absoluut terecht ook !   Films zoals ET, gladiator, dark knight... zijn klassiekers, of grote titels die erbovenuit springen   Dat is de hobbit niet voor mij, lotr daarentegen wel meer.   Films zoals ironman , superman, of andere goeie films, hebben wel megaposters, maar zijn dan maar goeie films maar niet echt horend bij de klassiekers.   Snap je?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Misschien op Etsy.com


Als je Etsy.com niet kent; dit is een soort van online webshop waar zelfstandigen hun eigen waar kunnen aanbieden (vooral nogal arty farty stuff). Filmposters kan je daar genoeg vinden. Meestal zijn het wel eigen interpretaties van originele filmposters of minimalistische versies, maar zit vaak knap spul tussen. Of ze geschikt zijn voor die verlichte kaders moet je zelf uitzoeken...
  helaas
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Hele mooie, maar helaas pokkeduur met 83 euro  
WhE4dSV.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Nog een zalige, weeral pokkeduur en film zelf maar zo zo, maar toch zo'n ferme poster  
j7swBru.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Eigenlijk... wat als ik er toch gewone in steek...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Nog steeds op zoek Mss interstellar maar i dunno of die film goe zal zijn

Of Avengers 2
 
Laatst bewerkt door een moderator: