• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

De mooiste DS film posters

• Onderwerp starter Onderwerp starter Skank
  • Startdatum Startdatum
Kijken, kijken en nog eens kijken. Ik doe niks anders, echter ik kom niet tot bestellen toe. Soms denk ik van die of die, maar dan weer niet. Het is moeilijk om "maar" 2 posters te kopen die waardig zijn om teblijven hangen

Ik vind wel enkele leuk maar als er dan later leukere komen. zit ik ermee

Hoe doen jullie het? Wat als je wil veranderen, wat doe je dan met je oude?

Ik kan er dus maar 2 hangen en weet echt niet welke te moeten kiezen

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat wordt in zo'n kartonnen buis verzonden en zal aankomen. Als je douane gaat moeten betalen kan je op voorhand niet weten. Onder de 22euro normaal gezien sowieso niet.

Skank zei:
Kijken, kijken en nog eens kijken. Ik doe niks anders, echter ik kom niet tot bestellen toe. Soms denk ik van die of die, maar dan weer niet. Het is moeilijk om "maar" 2 posters te kopen die waardig zijn om teblijven hangen

Ik vind wel enkele leuk maar als er dan later leukere komen. zit ik ermee

Hoe doen jullie het? Wat als je wil veranderen, wat doe je dan met je oude?

Ik kan er dus maar 2 hangen en weet echt niet welke te moeten kiezen
Kies gewoon 2 klassiekers die hoog op je favorietenlijstje staan. Tuurlijk ga je telkens nieuwe posters mooi vinden, maar ik denk dat je met posters van klassiekers/films die voor jou belangrijk zijn, je minder rap geneigd zal zijn om ze te veranderen.

Of je laat ze, zoals ik, signeren door de acteurs uit de film. Dan wil je gegarandeerd dat deze blijven hangen.

Daar ga ik mee akkoord sam, echter vind ik ze niet vd klassiekers die ik wil ofwel zijn het geen mooie.

Toppers vind ik:

Tron legacy Lord of the rings Iets met de avengers Dark knight Inception En vermoedelijk straks ook interstellar.

Eerste ebay link, 2 $ verzending naar België dat gaat niet veel zijn qua verpakking denk 'k zo. Als je deze kiest dan best toch eens navragen.

Tweede ebay link, deze is blijkbaar reeds de deur uit.

Stiibun zei:
Eerste ebay link, 2 $ verzending naar België dat gaat niet veel zijn qua verpakking denk 'k zo. Als je deze kiest dan best toch eens navragen.

Tweede ebay link, deze is blijkbaar reeds de deur uit.
Hoe kom je daarbij? shipping cost is 18$ toch? Heb wel vrees van douane

Poster will be shipped in crush proof tube. Poster is wrapped prior to be putting in the tube and then both ends of the tube will be padded

Inderdaad 18$, had het verkeerde bedrag afgelezen van de eBay pagina.

2 besteld en ontvangen... Wat bleek, 1 is niet double sided.. Heb direct mn beklag gedaan, en net netjes een refund gehad :p Ik moet die ene ook niet terugsturen want hij is verknipt.

Dat is het voordeel van eBay. Die mannen doen echt alles om een positive 5 sterren feedback te krijgen.

Ok al gehad dat iets niet deels correct werkte. Meestal kun je kiezen: refund of ze sturen een nieuw op.

Ik had wel liever een double sided. Ik zie nu mooi het verschil:

- single sided lichten de verlichtbare delen niet op - double sided wel

Helaas bestaat die poster niet in double sided zegt hij nu.. (zn titel zei anders) Dus een andere opsturen is geen optie... Dan maar zo, vind de poster zelf heel geslaagd, alleen jammer dat hijzelf niet oplicht

Maar tis niet dat de kleuren ofzo zijn uitgewassen van zo'n single sided? Spijtig, maar wel goed dat je je centen terug gekregen hebt he. (en er een mooie single sided poster aan overgehouden hebt)

Uitgewassen? Nee dat niet.. alleen het cool effect is er wel niet.. maar dat ga je niet zien op foto.. Daarvoor moet ge eens komen :p

Ok, prima. Als uw surrounds geplaatst zijn
1f604.png

Back
Bovenaan