Skank
Well-Known Member
ja zalig he,Ik heb de mini1 en héél tevreden van, gemakkelijk in je backpack of naar het strand, geeft je kiekjes dat ietsje meer...
Of ik ga de mini 2 nemen of toch de 3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
ja zalig he,Ik heb de mini1 en héél tevreden van, gemakkelijk in je backpack of naar het strand, geeft je kiekjes dat ietsje meer...
Kan je aardig van verschieten hoor.
Op veel plekken dat ik geweest ben staat er duidelijk DRONES met verbods-teken of je moet 1 of ander vodje papier requesten.
Natuurlijk als je volledig in de natuur zit denk ik wel dat je daar niet al te wakker van moet liggen. De "pakkans" is volgens mij héél klein, maar...
Vb Namibie.
Drone Laws in Namibia | UAV Coach (2023)
Want to learn more about drone laws in Namibia? Check out our list of links and regulations for people flying drones in Namibia.uavcoach.com
Toch een heel pak beperkingen, je moet dit & dat aanvragen etc. En in veel plekken/parken gewoon verboden. Period.
Maar is zo'n basic controller wel handig ? Waar is je scherm dan ? Moet je dan je smartphone ergens aankoppelen?Mooie korting
DJI MINI 3 PRO + BASIC CONTROLLER
Productfiche dji mini 3 pro + basic controller: Vind hier de karakteristieken, de handleiding en de accessoires van de dji mini 3 pro + basic controller bij Vanden Borre.www.vandenborre.be
Idd je smartphone koppelen, dat gaat makkelijker dan ik zelf dacht.Maar is zo'n basic controller wel handig ? Waar is je scherm dan ? Moet je dan je smartphone ergens aankoppelen?
Die "Smart" controller is wel een pak cooler natuurlijk, maar kost weer extra.
Mooie korting
DJI MINI 3 PRO + BASIC CONTROLLER
Productfiche dji mini 3 pro + basic controller: Vind hier de karakteristieken, de handleiding en de accessoires van de dji mini 3 pro + basic controller bij Vanden Borre.www.vandenborre.be
Veel is een groot woord heGebruik je die drone in bruikleen veel? Want is allemaal fantastisch maar de vraag is of die na tijdje niet op een zijspoor komt. Zeker als je het maar beperkt mag gebruiken.