Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Als rears heb ik de boekenplank 906 gekozen. Uiteraard ook een center CC900 erbij.Skank zei:Met welke rears? De boekenplank?
Nu nog de svs sub en versterker zeker?
Geen flauw idee... Dit gaat mijn petje te boven. Ik heb helemaal geen technische kennis. Zou je dit aub een beetje willen toelichten? Alvast bedankt!jvanhambelgium zei:Die Aria's dippen tot 2.9Ohm. Natuurlijk niet zo direct een idee op welke frequentie, maar euh dit kan mogelijks wel een uitdaging zijn voor je versterking indien je niet met een subwoofer aan de slag gaat ? Alhoewel, als die 2.9Ohm bij pakweg 160Hz zit (zoals de laagste dip op mijn Klipsch RF7-II's) hoop ik dat je potente versterking hebt als je wat harder wil gaan spelen
Zeg dat wel, SUPER !!! Er valt een pak van mijn schouders. Ik ben blij dat ik de knoop heb kunnen doorhakken.djaxx zei:Super!!!! Welke kleur heb je ze gepakt?
De laatste jaren zijn er steeds meer features te vinden op de AVRs maar de prijzen zijn ongeveer gelijk gebleven. De produktie is echter duurder geworden door deze 'snufjes' dus moeten de producenten besparen op andere componenten in je AVR met als gevolg dat de laatste jaren de versterking in je AVR erop achteruit gegaan is! Mooi voorbeeld Joske kon zijn speakers niet aansturen met de top AVR van Marantz en dit door een te lichte voeding! Als je Onkyo,Marantz of Denon even vergelijkt met bvb een Anthem MRX AVR ga je dit onmiddellijk merken, Anthem is steeds achter op features maar je speakers zullen 10x beter klinken! Dus zorg maar dat je je Arias aanstuurt met een deftige AVR en laat je niet vangen door wattages! Meeste wattages op een AVR zijn aan 6ohm en met 2 kanalen gebruikt! Speel je in 5.1 gaan die wattages al snel naar beneden! Dus opgepast met de keuze van je receiver!Arathorn zei:Geen flauw idee... Dit gaat mijn petje te boven. Ik heb helemaal geen technische kennis. Zou je dit aub een beetje willen toelichten? Alvast bedankt!
Denon AVR-X4100Wjvanhambelgium zei:Waarmee wilde je die hele zooi aansturen ? Welke versterker / receiver had je op het oog ?
Dank u.Joske007 zei:Proficiat met de aankoop en dat je er nog vele jaren plezier mag aan beleven
Bestaan er geen vaccins?davylermi zei:Proficiat!
Je 1ste serieuze set is een feit, daarna kan het upgrade-virus in alle hevigheid uitbarsten!
Je denkt altijd wel iets beter in je set te kunnen integreren, dat is ons lot... search
Probeer dan beter een AVR-4520 nog op de kop te tikken, is vorig model maar denk wel dat je ze goedkoop kan vinden!Arathorn zei:Denon AVR-X4100W
Een witte kamer vol met kussens en dwangbuis of gewoon ondergaan...Arathorn zei:Bestaan er geen vaccins?
Ja ,gewoon van deze sites als deze weg blijven!Arathorn zei:Bestaan er geen vaccins?
De Focal Aria 900 heeft een rendement van 91.5dB, wat met een klein dipje tot 3 Ohm in de hogere frequenties niet echt een probleem kan vormen.Arathorn zei:Denon AVR-X4100W
Heb de receiver al besteld. Ik zal het ermee moeten doenXenomorph zei:Probeer dan beter een AVR-4520 nog op de kop te tikken, is vorig model maar denk wel dat je ze goedkoop kan vinden!