Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
OA, ook corrupte kodi install klaar gekregenSkank zei:Vier uur? Lol Vreemd Laat me raden... Je pad?
Teveel soms... Anyhow, krijg weer path error nadat het eerst wel weer goed ging... wat zijn de correcte path settings?Skank zei:Wat heeft dat met emby te maken? Wa spook jij uit?
je shield is een dedicated pc.. voor het downloaden heb je beter een nas nodigdemon" data-link="https://home-theater.be/topic/1369-emby/?postID=40373#post40373"> Werkt eindelijk zei:Haha, ja heb ook de indruk dat het niet voor leken is
Mijn eerste install duurde ook enkele dagen voor ik alles ontdekt had. Deze keer wist ik gelukkig al waar te zoeken
Nu komt in mijn nieuw huis sowieso een dedicated htpc hoor. Dat heeft niet veel nodig hé om het downloaden te regelen en alles door te zenden naar de nvidia shield die dan alles regelt.
De vraag is spaar je iets? Een nas is beterChickenlal zei:Welja, mijn verwoording was eigenlijk niet ideaal. Ik bedoelde eerder een dedicated download machine
Dat is ofwel dus een klein pc'ke ofwel een nas moet ik nog uitzoeken
ik heb een vrij zwakke NAS, de synology ds231j 1.2GHZ en 512MB memory, doet alles perfect, downloaden, unrarren, fixen(kan wel lang duren bij veel broken rars), maar alles werkt vlotjes genoeg...Chickenlal zei:Of gaat dat ook allemaal vlot met de nas, heb er nog geen ervaring mee
Zeker een nas dan lol opkuisen is net hetzelfde en ja een deel kan door sab opgekuist worden in je instellingenChickenlal zei:Ja ik spaar alles
Is een pc niet eenvoudiger om te beheren? Na bijvoorbeeld een nachtje downloaden alle mislukte dingen opkuisen en bekijken? Of gaat dat ook allemaal vlot met de nas, heb er nog geen ervaring mee
Nuja, dat er soms rommel overblijft ligt ook aan de instellingen van sabnzbd waarschinlijk