Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Jep, 2 bustes die ik nog ontbrak. Al heb ik mij wel moeten inhouden om niet nog meer te kopen. Ma bon, in november ga ik naar de verzamelaarsbeurs in Utrecht. Ik zal daar dan nog mijn schade wat inhalenSkank zei:Sam, Bronson, jullie niks gekocht?
Heeft er niemand de VR oculus getest? Hij stond er.. ik wou testen maar uiteindelijk toch niet gewacht, hoewel er niet zoveel volk in de rij stond
Dit jaar zijn er 2 edities.Skank zei:huhh facts in april?
Ray Park heb ik al een aantal keren gezien. Topkerel! Steeds bereid om een lightsaber demo te geven of een babbeltje te slaan met de fans.Skank zei:On Saturday and Sunday 2-3 April</strong>, FACTS will be BACK like the Terminator and together we will have yet another unique experience. FACTS Spring Edition will once again bring you the perfect mix of anime, comics, science fiction, fantasy, movies, TV series and gaming.
We’ve got actors like Ray Park (aka Darth Maul), Sean Astin (aka Samwise Gamgee), Tom Wlaschiha (aka <strong>Jaqen H’ghar) coming over, with many, many more big stars to be announced. These actors will have signing sessions, photoshoots and Q&A panels on Saturday AND Sunday.
Ik ga sowieso zondagSkank zei:Wie gaat er nu? Ik mss zondag
Waarom is hij boos? Omdat hij mee wil en je niet bent gegaan?
Maak er dan toch een uitstapje van?
Maak er dan toch een uitstapje van?