Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Onder voorbehoud dat ik opvang vind voor ons zoontje, want mijn vriendin moet het hele weekend werken.Oh je gaat er achter de stand staan?
Ik passeer dan wel es, als je je nr geeft
Allright, heb je standnummer?Onder voorbehoud dat ik opvang vind voor ons zoontje, want mijn vriendin moet het hele weekend werken.
Ik spring daar wat bij als flexijob en bouw de watergekoelde PC’s
Hij heeft een stand, maar de nummer ga ik eens moeten navragen.Allright, heb je standnummer?
Ik ben het hier uit het oog verloren. Ik was er gisteren de hele dag, maar op de stand. Het was de hele dag zo druk dat ik niet eens in snel mijn toer heb kunnen doen. Had graag de makershal wel gezien.Terug van facts
Was super leuk
Tevele gekocht
2 pop's
1 samurai zwaard van the last samurai
Bordspel memoir 44
Toevallig niet langs geweest bij de stand met de custom PC’s en waar we met vloeibare stikstof aan het overclocken waren?
JAIk ben het hier uit het oog verloren. Ik was er gisteren de hele dag, maar op de stand. Het was de hele dag zo druk dat ik niet eens in snel mijn toer heb kunnen doen. Had graag de makershal wel gezien.
Toevallig niet langs geweest bij de stand met de custom PC’s en waar we met vloeibare stikstof aan het overclocken waren?
Ik was er gisteren ook met vrouw en kinderen...
Goh ik eigenlijk ook niet, het was mijn vrouw die dit wilde voor in de "cinema room" en op zich vind ik ook wel dat die ge-wel-dig acteert in Fringe, ook was het "maar" 50euro ;-)
Ik heb het niet zo op die meet en greet