Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
PC only!Skank zei:Platform?
Same here!demon zei:Na het weekeinde eens beginnen met Pillars of Eternity.
Wat wordt uw personage? Heb mijn net samengesteld, duurde wel eventjes! Het mijne kan je alvast in de screenshot zien:duboisph zei:Same here!
Te laat, ben al begonnen... Damn die eerste bug , ga eens moeten nakijken, zal waarschijnlijk bij mij ook al gebeurd zijn...demon zei:@duboisph De game best nog niet beginne, zitten serieuze game breaking bugs in: http://forums.obsidian.net/topic/73757-list-of-bugs-that-everyone-should-know-about-game-breaking/
Niet echt, vergeet niet dat het een Kickstarter game is met een relatief klein budget en een uitgever die zoals elke andere pusht voor release voor een snellere ROI(Return of Investment) te hebben.. Vrij zeker dat game na een patch wel beter zal zijn. Zonde, maar heb toch nog divinity orginal sin te spelen.Skank zei:Typical pc toch
Begin eerst met The witcher en dan The witcher 2! Top games en als ge de eerste niet wilt spelen, zeker de tweede... uw gfx kaarten zullen ervan smullenskoebiedoe zei:the Witcher wild hunt ook een kans
Ik ga hem ook kopen denk ik.demon zei:Ik heb me net GTA V gekocht, Pillars laat ik even aan de kant staan
Vrij grote download en retail copies zijn niet steam ready....Chr1st0f zei:Ik ga hem ook kopen denk ik.