• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gaming Game zone

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Philip zei:
Pillars laat ik ook nog even aan de kant staan tot de ruwe eindjes eraf zijn. Onderussen hiermee bezig houden :
Jama, TW3 hoort op pc gespeeld te worden
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Naaah. Ik verwissel geregeld van platform. Tegenwoordig eigenlijk steeds console, behalve voor oude games en niet te veeleisende PC exclusives (zoals Pillars
1f609.png
). Hou me al jaren niet meer bezig met PC gaming hardware. En ik game niet meer graag aan een bureau ofzo.

Witcher 1 op PC --> Witcher 2 op Xbox360 --> Witcher 3 op PS4
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik heb sinds een tweetal weken de ps4, erg onder de indruk van de vooruitgang tov de ps3. Beeld heeft een ferme stap genomen en die draait zo mooi stabiel nu, ik hoor hem nu ook niet meer bij film kijken. De hele interface is erg mooi gemaakt en de store draait super soepel. Echt tevreden van deze aankoop tot nu toe. Battlefield is echt zalig op de 4!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Daarom dat ik ook een ps4 wil.. Ik wil ook niet meer achter een bureau gamen, maar gewoon vanuit de zetel en met keyboard en muis zie ik da niet zitten

Maar de tijd om het te doen ontbreekt en daarom nog niet tot aanschaf overgegaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Gisteren de PS3 nog eens opgezet. Hij heeft sinds januari niet meer opgestaan :p Uncharted 3 lag al even te wachten en ben er nu eindelijk aan begonnen. Heerlijke spellen.

Maar jammer genoeg vallen die graphics toch wel een beetje tegen op het grote scherm. Zal eens ne PS4 moeten testen denk ik
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
De derde vond ik de minste van de reeks. Graphs op ps4 zijn idd nog pakje beter al vond ik op den 3 ook dik oo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
djaxx zei:
De derde vond ik de minste van de reeks. Graphs op ps4 zijn idd nog pakje beter al vond ik op den 3 ook dik oo.
Heb in januari de eerste chapters gespeeld (tot 2 of 3 denk ik), dus kwa verhaal ben ik het lichtjes vergeten. gfx zijn weer beter als bij 1 & 2, maar op de beamer zit je er zo dicht bij dat het wel nog wat scherper en beter mag.

Ben benieuwd naar de 4e! Tegen dan zal er misschien ne PS4 staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Vroeger zot gespeeld op de xbox nog, was een superspel, vooral online.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Is er eigenlijk iets bekend gemaakt (op de E3) van een PS4 'slim' lancering?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
luckske zei:
Is er eigenlijk iets bekend gemaakt (op de E3) van een PS4 'slim' lancering?
Niet zover ik weet, enkel dat er ene komt met een grotere hdd en iets stiller

E3 was erg mager voor sony
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
djaxx zei:
Vroeger zot gespeeld op de xbox nog, was een superspel, vooral online.
Ik ook op pc Miss the good old gaming days
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
luckske zei:
Is er eigenlijk iets bekend gemaakt (op de E3) van een PS4 'slim' lancering?
PS4 is al redelijk 'slim' op zich. Mijn PS4 is kleiner dan mijn PS3 superslim
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik heb de sprong 'gewaagd' en heb afgelopen weekend een PS4 gekocht met GTA V en AC:Unity. Vooral AC:Unity ziet er echt geweldig uit!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Voor mij zal het kerst worden :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Sony presenteert 1TB-variant van PS4

Door Arnoud Wokke, maandag 22 juni 2015 10:13, 89 reactiesFeedback Sony heeft een variant van de PlayStation 4 met 1TB opslag gepresenteerd. De variant van de console in de Ultimate Player-editie gaat vanaf 15 juli in de verkoop in Europa, maar de Japanse fabrikant heeft nog geen prijzen genoemd. Behalve de grootte van de opslag noemt Sony geen wijzigingen ten opzichte van de reguliere PS4. Desondanks lijken er wel enkele kleinere wijzigingen te zijn, zoals die eerder bleken uit documenten van een keuringsinstantie. De nieuwe console is even groot, maar weegt iets minder: 2,5 kilo in plaats van rond de 2,8 kilo. Bovendien lijkt hij iets minder stroom te vragen, vermoedelijk vanwege het gebruik van nieuwere, zuinigere componenten. Sony zegt dat de console op 15 juli in de verkoop gaat, maar waar hij te koop zal zijn en hoeveel hij gaat kosten, vermeldt de fabrikant niet. De consolemaker verwijst daarvoor door naar retailers. Er deden al eerder geruchten de ronde over een Ultimate Player Edition van de PS4, maar dat ging om de 500GB-versie gecombineerd met een PS Vita.
2000626286.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
luckske zei:
Ik heb de sprong 'gewaagd' en heb afgelopen weekend een PS4 gekocht met GTA V en AC:Unity. Vooral AC:Unity ziet er echt geweldig uit!
En is GTA V veel beter als op PS3? In demo filmpjes ziet het er pakken beter uit, maar de realiteit valt soms wel eens tegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
broodro0ster zei:
En is GTA V veel beter als op PS3? In demo filmpjes ziet het er pakken beter uit, maar de realiteit valt soms wel eens tegen.
Grafisch is het zeker wel beter, maar het is zeker geen "wauw, mond valt open" verschil, niet voor mij toch, de verschillen zijn vooral wat meer details en de mooiere lucht/scenes. Wat wel is, is dat alles soepeler gaat, de FPS is duidelijk wel hoger en stabieler.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik heb gta grafisch nooit een hoogvlieger gevonden in elk geval.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
djaxx zei:
Ik heb gta grafisch nooit een hoogvlieger gevonden in elk geval.
Idd, maar lijkt me ook haast onmogelijk om zoiets er goed te laten uitzien. Tenzij je over hardware van duizenden euro's beschikt.
 
Laatst bewerkt door een moderator: