Jama, TW3 hoort op pc gespeeld te wordenPhilip zei:Pillars laat ik ook nog even aan de kant staan tot de ruwe eindjes eraf zijn. Onderussen hiermee bezig houden :
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Jama, TW3 hoort op pc gespeeld te wordenPhilip zei:Pillars laat ik ook nog even aan de kant staan tot de ruwe eindjes eraf zijn. Onderussen hiermee bezig houden :
Heb in januari de eerste chapters gespeeld (tot 2 of 3 denk ik), dus kwa verhaal ben ik het lichtjes vergeten. gfx zijn weer beter als bij 1 & 2, maar op de beamer zit je er zo dicht bij dat het wel nog wat scherper en beter mag.djaxx zei:De derde vond ik de minste van de reeks. Graphs op ps4 zijn idd nog pakje beter al vond ik op den 3 ook dik oo.
Niet zover ik weet, enkel dat er ene komt met een grotere hdd en iets stillerluckske zei:Is er eigenlijk iets bekend gemaakt (op de E3) van een PS4 'slim' lancering?
Ik ook op pc Miss the good old gaming daysdjaxx zei:Vroeger zot gespeeld op de xbox nog, was een superspel, vooral online.
PS4 is al redelijk 'slim' op zich. Mijn PS4 is kleiner dan mijn PS3 superslimluckske zei:Is er eigenlijk iets bekend gemaakt (op de E3) van een PS4 'slim' lancering?
En is GTA V veel beter als op PS3? In demo filmpjes ziet het er pakken beter uit, maar de realiteit valt soms wel eens tegen.luckske zei:Ik heb de sprong 'gewaagd' en heb afgelopen weekend een PS4 gekocht met GTA V en AC:Unity. Vooral AC:Unity ziet er echt geweldig uit!
Grafisch is het zeker wel beter, maar het is zeker geen "wauw, mond valt open" verschil, niet voor mij toch, de verschillen zijn vooral wat meer details en de mooiere lucht/scenes. Wat wel is, is dat alles soepeler gaat, de FPS is duidelijk wel hoger en stabieler.broodro0ster zei:En is GTA V veel beter als op PS3? In demo filmpjes ziet het er pakken beter uit, maar de realiteit valt soms wel eens tegen.
Idd, maar lijkt me ook haast onmogelijk om zoiets er goed te laten uitzien. Tenzij je over hardware van duizenden euro's beschikt.djaxx zei:Ik heb gta grafisch nooit een hoogvlieger gevonden in elk geval.