Skank
Well-Known Member
Stijn
Harmony werkt alleen op de 2.4Ghz, misschien dat dat bij jou het probleem is?
Ik heb geen problemen met de harmony , enkel bij het updaten van de hub en de connectie met de server
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Stijn
Harmony werkt alleen op de 2.4Ghz, misschien dat dat bij jou het probleem is?
Gebruik jij nog veel GH? Ik veronderstel van wel..
Jawel hoor. Maar sinds ik het in Nederlands staat mis ik wel opties.. Ik mis vooral mijn routines
Gezien die nu in NL staat kan ik die niet meer instellen. De huidige werken nog wel maar wil die aanpassen maar dat gaat dus niet..
Grrr
Weer verbindingsproblemen met harmony.
IK wil die aanpassing doen via de app... en dan krijg ik telkens na "firmware hub controle" een verbindingsfout. E2018 (zelfs op het werk)
Is er een andere manier?
Via pc naar myharmnoy? das dan de website toch?
Dan verwijzen ze me altijd nr de app
Welke foutmelding? Op je Telefoon of PC?
Ik moet zeggen dat ik de app op m'n tel. niet veel gebruik ,ik krijg regelmatig ook wel een foutmelding of hij wil niet verbinden met m'n hub .
Via de ab werkt het wel zeer goed.
Edit ,nu werkt m'n tel. app. wel.
Ofwel eens je ab aan je pc koppelen en dan updaten.
Bon,gevonden.
Ik moest in de Harmony app instellingen op 'engels' zetten.![]()
Neen , in My Account heb ik bij 'Country' UK gezet.
Ik vind dat nergens he, niet in de app (wegens error?) en niet in via de software
Grr ingesteld op UK en nog steeds zegt google home langue and or region not supported.
Waarop staat je timezone?
Volgens dat ik me herinner heb ik nergens een Timezone moeten instellen...![]()