Skank
Well-Known Member

Sonos-speaker in te stellen als standaardspeaker voor Nest Hub en meer
Terwijl Sonos Google aanklaagt, werken beide bedrijven nog wel aan nieuwe functies. Zo is er nu een nieuwe optie beschikbaar.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Blijkbaar is het mogelijk om je Harmony toestellen te koppelen aan Google Home .
Maar als ik via de Google Home app m'n Harmony wil koppelen krijg ik de melding:We're sorry but your language and/or region is not supported by the Logitech Harmony skill fot Google Home.
Wat kan ik doen om dit wel te doen werken ?
Zo'n Nest Hub werkt 100x beter dan die app op je mobiel.Wat is eigenlijk het verschil tussn de nest hub en de Google Home assistent op je mobiel? Begrijp dat we over andere HW spreken, maar ik heb het over functionaliteit en sw?
Welke routines zijn dat dan ?
Wat is eigenlijk het verschil tussn de nest hub en de Google Home assistent op je mobiel? Begrijp dat we over andere HW spreken, maar ik heb het over functionaliteit en sw?
Waar staat da?Bon,gevonden.
Ik moest in de Harmony app instellingen op 'engels' zetten.![]()
Waar staat da?
Via PC naar MyHarmony ,
-My Account ,en daar naar 'Country' heb ik UK gezet.![]()