Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Al dat "voice" gedoe kan me totaal niet boeien.
Ben verder wel wat met domotica enz bezig, al dan niet gekoppeld aan het HT-gebeuren maar ik zeg het ... Alexa,Siri,Google Assistent kunnen me op deze moment 0,0 boeien.
Ergens wel, gezien je toch in dit topic komt lezen
Ik heb wel enige interesse in domotica ,voice gedoe totaal niet.
Maar wat niet NU is kan ook nog komen hé,met dit een beetje te volgen blijf ik een heeeeel klein beetje op de hoogte wat mogelijk is.
Terug een beetje actiever worden op dit forum.
Wij hebben momenteel voice control via Google Home voor alle verlichting en rolgordijnen in huis.
Het openen van de garagepoort via Android Auto is wel handig, maar heeft natuurlijk ook een bepaald risico...
Werken via het domoticasysteem (Loxone met gewoon bekabelde somfy motoren). Domoticasysteem is gekoppeld met OpenHAB en dat is dan weer te besturen via google HomeWelke rolgordijnen? Want die wil ik ook nog. Dacht aan die van de Ikea..
Garagepoort is ook interessant. Is bij nu via bakje. Maar die is niet internet connected. Dus allicht niet mogelijk..
Wat ik vooral ontbreek is ondersteuning voor 3rd party apps. Ik kan maar een aantal dingen van de domotica doorgeven aan google Home, en voor de rest zou ik gewoon de app van het domoticasysteem willen kunnen gebruiken op dat scherm.Man dat kietelt om te bestellen, ookal wil ik die max versie