Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Er zijn apps die "aansluiten" op Google home, maar je kan geen externe app op dat scherm openen. Het handigste zou zijn als een domoticasysteem nu default zou integreren natuurlijk...Hoezo, er zijn net heel veel 3rd party apps ondersteuning, das net het voordeel dat je al die apps niet meer nodig hebt...
Om een mooi voorbeeld te geven. Ik heb een deurbel en een IP-camera op de deur gericht. Maar omdat dit niet binnen het "google"-ecosysteem zit, kan ik niet ervoor zorgen dat het beeld van de camera op de Hub komt als er iemand op de deurbel duwt.
Mini is een extra speaker. Je koopt die aansluitend op een hub bv. Ook de perfecte manier voor het systeem te testen..
Dat is exact wat ik bedoel, het werkt met een Ring, maar er is technisch geen enkele reden waarom Google niet gewoon de mogelijkheid voorziet om het beeld van die IP-cam op te halen.Dat kan wel met een ring bvgebruik makend v Chromecast he
Mijn deurbel is gewoon een knopDat ligt niet aan Google maar aan de producent van je deurbel die die functionaliteit moet inbouwen.
Mijn deurbel is gewoon een knop. De camera is een losse IP-camera. Dus los van de deurbel die de "stream" zou moeten triggeren, is het gewoon niet mogelijk om een mjpeg beeld te streamen naar zo'n hub. Terwijl dat een standaardfunctionaliteit had moeten zijn.
Nu weet je waarom het niet mogelijk is.![]()