Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik ben niet helemaal mee.Vraagje: heb je een Harmony hub nodig om je ab te bedienen via GH of kan je dat met een 'gewone' Harmony One ook?
Kheb het misschien verkeerd verwoord....Om spraakgestuurde commandos' te versturen via GH moet je je Harmony ab koppelen met je GH ?Wright?Ik ben niet helemaal mee.
Tv aan/uitzetten kan ook zonder die hub, indien je tv dit ondersteunt.
Kheb het misschien verkeerd verwoord....Om spraakgestuurde commandos' te versturen via GH moet je je Harmony ab koppelen met je GH ?Wright?
Heb je dan een nieuwere versie van Harmony nodig ,pakweg Harmony Elite met hub of heb je die hub niet nodig en kan je dat doen met een 'ouder' toestel ? Dus een One in mijn geval.
Hoe is de box eigenlijk van de gewone hub? Die staat nog steeds te koop aan €89 bij bol en ik twijfel.. Zou die voorlopig in keuken zetten. Later dan mss vervangen door de grote hub. De kleine gaat dan naar slaapkamer bv..
Hmm. Te laat.. Prijs is met €50 gestegen. Zal wachten zijn tot de feestdagen..
Hmm. Te laat.. Prijs is met €50 gestegen. Zal wachten zijn tot de feestdagen..
99.00€ bij Amazon.es
Hoe is je Spaans![]()
Dat zou wel lukken, je kan die direct instellen in het nederlands sphinkx, niks van dat spaans aantrekken !
direct nederlands
kopen!