• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

himedia q10 pro optical cable

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Dominic van Gemerden zei:
geen volledige 4k doet hij. enkel 4k30hz en geen hdr! beetje zinloos om dan een himedia q10 pro player te kopen
Niet akkoord Het is zinloos een mediaspeler te willen kopen met 2 hdmi out voor 4k en hd audio wilt splitten terwijl je geen 4K content hebt !!!!!!!!

Die rips van jou zijn geen full 4K Waarom wil je dit dan perse? als je films het niet zijn?

Lees nu aub es wat ik jou probeer te zeggen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Hdmi 1.4 doet hd audio en 4K24fps

Maw je gaat het verschil nooit zien met jouw "4k" rip die geen 4k is :p

Dus je moet niet splitten !!!!!!!!!!!!! en dan ben je met de himedia ook klaar voor the future, eens die 4k rips er wel zijn , en kun je nog altijd je versterker updaten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
28 jun 2016
30
0
9
Skank zei:
HALLLOOOLees even goed ik heb het ook over mediaspelers. ja blurayspelers met 2 dhmi out zijn er , maar mediaspelers denk ik niet, correct me if im wrong

NOGMAALS EN LEES EVEN GOED het is compleet zinloos perse die 4k te willen want je films zijn geen full 4k , en dat is ook nog een lange tijd niet zo. Er is geen full 4k beschikbaar in die vorm ! enkel in DISC formaat


KORT GEZEGD: Je hebt enkel downloads, dus dan heb je GEEN 4K en heb je dus ook GEEN behoefte aan hdmi 2.0

dat is onzin. heb nu een mediaplayer die tot full hd gaat. ik download nu ook 1 op 1 blu rays. je bedoeld blijkbaar dat er nu enkel rips zijn van 4k? 4k blu rays zullen ze nog moeten hacken, omdat het een hdcp 2.2 beveiliging hebt. denk dat er eind van het jaar wel meer 4k te downloaden is. dus nogmaals, als ze 4k straks kunnen hacken dan heb je gewoon een 1 op 1 rip. net als full hd blu rays! hoe is het geluid trouwens van de decoder in de himedia 10q pro. geeft dit nog een betere geluids weergave op je receiver?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
ja, er zijn nog geen goeie 4k rips

dus waarom wil je ze dan al perse

eind dit jaar meer rips? wishfull thinking zeg ik :p

het hacken loopt zo snel niet geluid van de himedia is prima (top)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
28 jun 2016
30
0
9
Skank zei:
Niet akkoordHet is zinloos een mediaspeler te willen kopen met 2 hdmi out voor 4k en hd audio wilt splitten terwijl je geen 4K content hebt !!!!!!!!

Die rips van jou zijn geen full 4K Waarom wil je dit dan perse? als je films het niet zijn?

Lees nu aub es wat ik jou probeer te zeggen
als straks de downloads er wel zijn in 4k, en dat zal zo eind van het jaar wel zijn als het meerder deel de 4k blu rays gehackt hebben en ze zo lekker op het internet kunnen zetten. dus dan is het niet zinloos een 4k speler te kopen met 2k hdmi out. mijn versterker is verder subliem kwa geluid e.d. dus onzin om dan een andere receiver weer voor 1000 euro te kopen voor hdmi 2.0 aansluiting, als je ook kan wachten op een mediaplayer met 2x hdmi out.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
28 jun 2016
30
0
9
Skank zei:
ja, er zijn nog geen goeie 4k rips

dus waarom wil je ze dan al perse

eind dit jaar meer rips? wishfull thinking zeg ik
1f61b.png


het hacken loopt zo snel niet geluid van de himedia is prima (top)
is het geluid van de himedia beter als het dts hd geluid van mijn xtreamer prodigy? heb jij je mediaplayer wel aangesloten op een receiver met hdmi 2.0?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
28 jun 2016
30
0
9
Dominic van Gemerden zei:
is het geluid van de himedia beter als het dts hd geluid van mijn xtreamer prodigy? heb jij je mediaplayer wel aangesloten op een receiver met hdmi 2.0?
Iemand van mediaplayer shop zei namelijk dat dts hd ma audio wel afgespeeld wordt als ik hem met optische kabel aansluit, maar moet dan wel spdif op raw zetten. Klopt dit? Zou je dit voor mij aub willen testen? Dan kan ik met een zeker gevoel de mediaplayer aanschaffen. Dus je mediaplayer op je tv gewoon aansluiten, en voor geluidsspoor je himedia player aansluiten via optische kabel naar je receiver. laat me dan even weten of hij dan ook dts hd ma en true hd weergeeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Rustig met al het quoten, zeker als het de helft van de tijd niet lukt. Dit topic is onleesbaar geworden.

Anyway - als gij niet wilt betalen voor uw Ultra HD blu-rays is er op dit moment geen mogelijkheid om met uw X4000 te genieten van Ultra HD, HDR en HD audio. Dit is precies de reden waarom de Samsung UHD speler 2 HDMI out heeft, eentje voor geluid en eentje voor beeld.

Wilt gij genieten van dit alles over 1 HDMI poort, dan moet je minstens een X4200 kopen, vanaf dan hebben ze HDMI 2 en HDCP 2.2.

Optisch kan geen HD audio weergeven, ook niet op RAW.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
28 jun 2016
30
0
9
luckske zei:
Rustig met al het quoten, zeker als het de helft van de tijd niet lukt. Dit topic is onleesbaar geworden.

Anyway - als gij niet wilt betalen voor uw Ultra HD blu-rays is er op dit moment geen mogelijkheid om met uw X4000 te genieten van Ultra HD, HDR en HD audio. Dit is precies de reden waarom de Samsung UHD speler 2 HDMI out heeft, eentje voor geluid en eentje voor beeld.

Wilt gij genieten van dit alles over 1 HDMI poort, dan moet je minstens een X4200 kopen, vanaf dan hebben ze HDMI 2 en HDCP 2.2.

Optisch kan geen HD audio weergeven, ook niet op RAW.

Dank, dan wacht ik wel lekker. want heb een x4000 nog maar 2 jaar geleden gekocht voor 900 euro. en x4200 heeft zelfde specs in principe enkel dat het hdmi 2.0 hebt. wacht dan wel op een goede mediaplayer met 2 x hdmi out. en anders hou ik voorlopig nog mijn prodigy xtreamer. geluid op mijn blu rays is tenslotte nog subliem. koop zowieso een ps4 neo ook. en die zal ook volledige 4k ondersteunen, dan maar af en toe een 4k blu ray kopen;-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Bestaat er uberhaupt een mediaspeler met 2 hdmi uitgangen? Wie kan er ene zeggen? Volgens mij is er daar maar een erg kleine markt voor
 
Laatst bewerkt door een moderator:
28 jun 2016
30
0
9
Skank zei:
Die heeft er maar 1 en is dan nog 1.4 heeft er 2! staat duidelijk op de foto. echter is het overbodig omdat ik zelf al 1.4 hebt. moet dus 2 x hdmi 2.0 aansluiting hebben erop
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Dominic, niet waar Kijk eens goed Hij heeft 1 in en 1 uit jij wil er 2 uit en hij heeft er dus maar 1

er is een verschil tussen in en uit he

Nogmaals, mediaspelers met 2x uit ga je niet, en ik vermoed in jaaaaaaaaaaaaaaaren niet zien Denk jij van wel, wel blijf dan lekker geduldig wachten :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Zo een slecht gequote heb ik nog nooit gezien, damn...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
28 jun 2016
30
0
9
Skank zei:
Dominic, niet waar Kijk eens goed Hij heeft 1 in en 1 uit jij wil er 2 uit en hij heeft er dus maar 1

er is een verschil tussen in en uit he

Nogmaals, mediaspelers met 2x uit ga je niet, en ik vermoed in jaaaaaaaaaaaaaaaren niet zien Denk jij van wel, wel blijf dan lekker geduldig wachten :p
ik bedoel ook 2 poorten en en uit! niet zo bijdehand. je snapt wel wat ik bedoel vriend. zei tenslotte ook een keer hdmi in van tv naar mediaspeler en 1 x hdmi out voor het geluid naar mijn receiver
 
Laatst bewerkt door een moderator:
28 jun 2016
30
0
9
djaxx zei:
Zo een slecht gequote heb ik nog nooit gezien, damn...
ach ja, mensen doen erg bijdehand. ze snappen ook wel dat ik 2 x hdmi uitgang in de zin van connector bedoel. dus 1 x hdmi in en 1 x hdmi uit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Dominic van Gemerden zei:
ik bedoel ook 2 poorten en en uit! niet zo bijdehand. je snapt wel wat ik bedoel vriend. zei tenslotte ook een keer hdmi in van tv naar mediaspeler en 1 x hdmi out voor het geluid naar mijn receiver
bijdehand? laatste reply die je van mij krijgt man, vrienden kies ik zelf van mediaspeler naar tv is een hdmi out en geen in voor je geluid heb je nogmaals een out nodig, dus 2x out

wie is er bijdehand, jij wil duidelijk niet luisteren, van mij geen replies meer, yoek het maar zelf uit mr wiseguy
 
Laatst bewerkt door een moderator:
28 jun 2016
30
0
9
Skank zei:
bijdehand?laatste reply die je van mij krijgt man, vrienden kies ik zelf van mediaspeler naar tv is een hdmi out en geen in voor je geluid heb je nogmaals een out nodig, dus 2x out

wie is er bijdehand, jij wil duidelijk niet luisteren, van mij geen replies meer, yoek het maar zelf uit mr wiseguy
thanks man. tv uiteraard op de out ja vd mediaplayer kan ook en dan hdmi in van mediaplayer naar de hdmi in van een van de bronnen op de receiver. dus gewoon onzin dat je zegt dat je 2 x hdmi out hebt! op blu ray is het ook hdmi out voor de beeldweergave en 1 x hdmi in op de blu ray voor aan te sluiten op de receiver voor het geluid
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.913
242
73
Dominic van Gemerden zei:
thanks man. tv uiteraard op de out ja vd mediaplayer kan ook en dan hdmi in van mediaplayer naar de hdmi in van een van de bronnen op de receiver. dus gewoon onzin dat je zegt dat je 2 x hdmi out hebt! op blu ray is het ook hdmi out voor de beeldweergave en 1 x hdmi in op de blu ray voor aan te sluiten op de receiver voor het geluid
Volgens mij moet je eens een tekening maken, want wat je nu zegt snap ik echt niet. In elk geval, wil je 4K en je X4000 blijven gebruiken heb je 2 x HDMI out nodig of moet je dit op een of andere manier splitsen. Persoonlijk kocht ik nu eender welke 4K media speler met 1 uitgang en tegen dat je fatsoenlijk 4K kan downloaden, kocht ik een nieuwe receiver.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.