• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Hoe beluisteren jullie muziek?

Hoe beluister je muziek?

  • Via een streamingdienst als spotify, google all access

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik koop cd's en beluister deze

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik koop cd's en rip ze naar een nas.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik download complete albums

    Stemmen: 2 100,0%

  • Total voters
    2

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
@ Stijn ,dan zou je misschien beter verwoorden wat je wel exact zoekt / nodig hebt . Je vraagt de mogelijkheid om overal aan je muziek te geraken ,ik bied je een mogelijke oplossing (er zijn er waarschijnlijk nog meer ) en je bestempeld die als brol. Dan zeg je dat die WD Cloud wel doet wat ie moet doen maar dat het voor jou niet interessant is :wacko: Wat zoek je dan wel ?Aan welke voorwaarden moet ie dan wel voldoen ?   Dit is dus een forum waar we elkaar eventueel kunnen helpen maar dan moet er wel een betere communicatie zijn.   Ikzelf heb dus zo'n WD My Cloud gekocht om vooral de mogelijkheid te hebben om overal aan m'n bestanden te kunnen ,maar spijtig genoeg nog geen tijd gehad om "ermee te spelen " wegens tijdsgebrek.
2639.png
Maar als er nog andere/ betere opties zijn dan WD My Cloud dan hoor ik die ook graag.   Nu ben ik weg om nog eens te gaan "nieuwjaren".
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Euh topic is gewoon een poll he ik zoek niks. Ik vraag me gewoon af hoe jullie het doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Bwah wij doen ook maar wat hoor
1f609.png
  iTunes en Match moet 'k ook maar eens aan beginnen. Eens zien hoe groot die bibliotheek hier ondertussen is
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Voila

Stap gezet.

Ik heb zopas gans mn collectie mp3 de deur uitgegooid.

Veel gigs bij op de server...
263a.png


Ik stap volledig over op muziek streaming diensten...

Wat ook nog eens stukken makkelijker is, gebruiksvriendelijker en vooral minder omslachtig!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Zotjes
1f606.png
Ben zelf net klaar met een 3TB schijf te reserveren en daarop mijn muziek te plaatsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Het blijft uiteraard een persoonlijke keuze, maar kan het mezelf niet voorstellen dat ik mijn gehele muziekcollectie zou buiten gooien
2639.png
Bluesound doet het hier dan ook meer dan prima
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Zotjes
1f606.png
Ben zelf net klaar met een 3TB schijf te reserveren en daarop mijn muziek te plaatsen.

Tja ik heb het altijd gezegd
263a.png


Idem voor film.

Komen ze met een waardig alternatief als bluray maar dan streamen (incl hd audio) dan vliegt ook die collectie buiten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Het blijft uiteraard een persoonlijke keuze, maar kan het mezelf niet voorstellen dat ik mijn gehele muziekcollectie zou buiten gooien
2639.png


Bluesound doet het hier dan ook meer dan prima
263a.png

I just did
263a.png


Ik zie persoonlijk geen meerwaarde meer in het hebben van een eigen collectie mp3s aan 320kb/s

Flac bestanden is iets anders, maar dat hoef ik niet.

Hoewel ook daar al streaming opties voor zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Ik download nog alleen FLAC en EAC, squeezebox speelt alles af en mijn Ipad ook EAC en met VLC ook FLAC!
 
Laatst bewerkt door een moderator: