Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Oei. Als grootste fan in dit topic er mee stoppen. Het gaat hier stil vallen...
Kan toch alleen maar aan iets van block zijn op je router?
das moeilijk als ik niet exact weet wanneer het opgetreden isEerste wat je eigenlijk dan moet doen is het laatste wat je geïnstalleerd hebt er afsmijten. Eventueel updates terug draaien..
En wat is het probleem al weer? Internet valt uit voor heel jouw huis?
Ping dan eens 8.8.8.8 en google.be vanaf jouw lokale PC. Dan kun je zien als het een DNS of internet issue is.
Het faalt al bij de ping van 1.1.1.1, dus er is iets mis met de verbinding en/of de routing naar buiten, bijgevolg faalt de rest ook (DNS resolving). Je kan ook eens ping naar een intern IP (je router bv) proberen eerst.
Maar waar voer je dit trouwens uit? Want command not found bij apt en docker vind ik zeer vreemd... Je draait toch raspbian met homeassistant in docker? Voer je dit rechtsreeks uit via SSH op raspbian? Want ik heb een flauw vermoeden dat je gewoon ssh naar een container...
Het is ook enkel op de Pi, geen andere devices? Als je test zeker een vast toestel gebruiken, telefoons schakelen tegenwoordig meestal gewoon naar 4G als backup.
Hoe is de Pi verbonden? Ethernet, of wifi?
Ik voer het uit vanaf de ssh addon binnen HA
Daar zit het probleem van de docker "command not found". Die SSH addon is gewoon een docker container met toegang tot je HA config. Je moet inloggen op Raspbian zelf.
vcgencmd measure_temp
Philip?mm Zelfs nu ik rechtstreeks via putty ingelogd ben, krijg ik de command not found bij apt install npm --no-install-recommends
Ik zit dan toch op de pi zelf he? gezien er ook bovenaan staat home assistant
mm Zelfs nu ik rechtstreeks via putty ingelogd ben, krijg ik de command not found bij apt install npm --no-install-recommends
Ik zit dan toch op de pi zelf he? gezien er ook bovenaan staat home assistant
Volgens mij zit je nog altijd in een container dan ipv op Raspbian zelf. Hoe heb je de initiele setup gedaan, Docker en hassio_supervisor geinstalleerd? Op diezelfde manier moet je kunnen inloggen
Anyway nog issues gehad?
pi@raspberrypi:~ $ apt install npm --no-install-recommendsJe moet npm eerst hebben he. Npm is een package manager voor node.js. Doe eenapt install npm --no-install-recommends
.