Skank
Well-Known Member
CH is fixed nu. Mja customize icon kleurtjes werken idd ook niet meer, maar minder essentieel.
Thx, es updaten, straks ook es kijken want twas hier weer van dadde, desondanks de update
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
CH is fixed nu. Mja customize icon kleurtjes werken idd ook niet meer, maar minder essentieel.
Vermoedelijk niet.
Die conbee stick is de weg te gaan, ik ga die ook nog kopen
Hmm. Kost niet zoveel.. In theorie heb je dan ook geen Hue hub meer nodig. Alternatief is een Rasbee als je een Pi hebt. Moet je de USB niet gebruiken. Prijs is hetzelfde. Dus misschien zelfs beter...
Er is trouwens ook nieuwe beta software voor de Pi waarbij het niet meer noodzakelijk is om SD kaart te gebruiken. Je kan booten van usb...
![]()
Sharing your configuration on GitHub
⚠ This guide has been migrated from our website and might be outdated. Feel free to edit this guide to update it, and to remove this message after that. Sharing and regularly syncing your Home Assistant configuration to GitHub has several benefits: A remote copy of your Home Assistant YAML...www.home-assistant.io
Git - Wijzigingen aan de repository vastleggen
git-scm.com
Meer heb je niet nodig
Al ganse middag bezig op HA, en geen enkele keer eruit grr.. tzal weer zijn wanneer ik niet kan kijken
Voor de roomba integratie heb ik mn blid en paswoord nodig
![]()
GitHub - koalazak/dorita980: Unofficial iRobot Roomba and Braava (i7/i7+, 980, 960, 900, e5, 690, 675, m6, etc) node.js library (SDK) to control your robot
Unofficial iRobot Roomba and Braava (i7/i7+, 980, 960, 900, e5, 690, 675, m6, etc) node.js library (SDK) to control your robot - koalazak/dorita980github.com
Moet ik dit via de pi doen of kan dit ook vanaf pc
Ik ben echt niet goed in die dingen ;p
ah edit: ik lees nu dat dit feitelijk geinstalleerd moet blijven? anders zal het niet werken?
Dan kan het op de pi
Klopt toch he, dat ik die moet installeren op de pi en niet anders kanJe gaat nog moeten beginnen met Linux.. Dan leer je daar ook heel veel van![]()
Wel.. Het is niet iets normaal te doen werken he. Ik heb dezelfde twijfels hoor. Nog altijd want ben er pas aan begonnen..
Maar ik wil vooral de interactie tussen je verschillende slimme toestellen mogelijkheden benutten. Want nu communiceert de Hue verlichting niet met mijn weerstation bv. Via HA gaat dit wel lukken waardoor er veel meer mogelijkheden zijn. Een RP Pi kost ook niet zoveel geld. Dus buiten de tijd dat ik er aan spendeer, is de kostprijs verwaarloosbaar.
Als ik bv ook de Hub van een Hue, Ikea, ... kan laten vallen voor 1 centraal systeem (RP Pi) is dat ook goed meegenomen.