• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Home Cinema on a budget

• Onderwerp starter Onderwerp starter DDD
  • Startdatum Startdatum
Ik heb net deze set gezien. Gezien je budget was dit interessant geweest... hificorner.nl/hifi/home-cinema/surround-receivers/denon-avr-x1100-jamo-s35-hcs-5-0

Maar nu lees ik dat je een reciever gevonden hebt. I.v.m. 3D brillen i kun je inderdaad best proberen met goedkope modellen. Zelfs had ik ook 3 brillen voor mijn epson 7200 besteld aan 75 euro per stuk. Maar toen de brillen van mijn Samsung tv er ook op werken heb ik 2 van de 3 bestellingen geannuleerd.

Hopelijk heb jij ook op deze manier passende brillen kunnen vinden

Laatst bewerkt door een moderator:
mysteryliner zei:
Ik heb net deze set gezien. Gezien je budget was dit interessant geweest...

hificorner.nl/hifi/home-cinema/surround-receivers/denon-avr-x1100-jamo-s35-hcs-5-0

Maar nu lees ik dat je een reciever gevonden hebt. I.v.m. 3D brillen i kun je inderdaad best proberen met goedkope modellen. Zelfs had ik ook 3 brillen voor mijn epson 7200 besteld aan 75 euro per stuk. Maar toen de brillen van mijn Samsung tv er ook op werken heb ik 2 van de 3 bestellingen geannuleerd.

Hopelijk heb jij ook op deze manier passende brillen kunnen vinden
Hij heeft wel een DLP beamer, dus ik ben nog zo zeker niet als die gaan werken. En je moet ook checken als je een RF or IR systeem hebt. Voor sommige projectoren moet je ook nog een emitter kopen voordat je 3D kunt kijken.

De samsung brillen blijken niet te werken. Ik heb ze met 2 verschillende getest en beide deden het niet. Ik zal dus verder moeten zoeken naar geschikte brillen.

btw, dit weekend 3 films bekeken met de ht en het is echt super! Ik zal eens foto's nemen en ze hier posten
263a.png

ik ben de laatse dagen goed de 2de hands sites aan het volgen voor de aankoop van achterspeakers. De 2 voorste zuilen zijn van Dali (7). Naar welke speakers (merk) kijk ik het best uit voor vanachter te plaatsen?

Ik zou dan enkel gaan voor andere Dali speakers in dezelfde reeks, bijvoorbeeld de Zensor 1 of 3, passen perfect bij je Zensor 7.

ok, dan zoek ik verder naar deze. Hopelijk kan ik terug een koopje doen
1f606.png

De BenQ 1070 zou ook een goed instapmodel moeten zijn. Ik heb die aangeraden aan een collega die ook wou beginnen met HT en die is er zeer tevreden van.

ik heb de Acer p1500 gekocht van iemand dat deze verkeerd had gekocht (moest short trow hebben). Een goed koopje aan gedaan
263a.png

Mja, die Acer is meer een dataprojector terwijl die Benq meer een home cinema beamer is. Maar geen idee als dat visueel wat gaat uitmaken.

Ik had die benq in tweede post ook al aangeraden.

Ik wou niet afwijken van mijn budget en de benq lag daarboven. De p1500 heb ik voor nog geen 400 euro kunnen kopen. Over de p1500 ben ik zeer tevreden. Hij is full HD, 24P, zeer stil, 3D en de kleuren zijn fantastisch! Hij staat bij mij in ecomodus en geeft fantastisch beeld
263a.png

regenboogeffect valt wel mee in het begin,dat zijn je ogen die wat moeten wennen aan de kleurenchip van je dlp. maar welke technologie er nu beter is DLP vs LCD... check eens op youtube: <woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=sfGrWZwiRFU</woltlab-metacode> een aantal mensen zijn onderworpen aan een DLP vs LCD test en de winnaar is ....

die denon avr-x2000 is wel een koopje maarrrrr heeft geen atmos en kan ze ook niet upgraden naar atmos. de goedkoopste atmos versterker is die van onkyo, de txnr 636. zelfde prijsklasse en features zoals de denon avr-x2000. http://hificorner.nl/outlet/beschadigde-verpakking/onkyo-tx-nr626-zilver-outlet 350€ is een koopje!

ja, dat is inderdaad een koopje! Jammer dat ik de mijne al een paar maanden heb... Maar ik ben er zeer tevreden over
263a.png

timdeschipper zei:
https://www.youtube.com/watch?v=sfGrWZwiRFU</woltlab-metacode> een aantal mensen zijn onderworpen aan een DLP vs LCD test en de winnaar is ....

die denon avr-x2000 is wel een koopje maarrrrr heeft geen atmos en kan ze ook niet upgraden naar atmos. de goedkoopste atmos versterker is die van onkyo, de txnr 636. zelfde prijsklasse en features zoals de denon avr-x2000. http://hificorner.nl/outlet/beschadigde-verpakking/onkyo-tx-nr626-zilver-outlet 350€ is een koopje!
Valt wel mee? Ik persoonlijk kan er niet naar kijken.. niks wennen :p

Back
Bovenaan