Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Nog iemand die voor de fun het 'kabels gesmeden bij zilveren elven licht' bekijkt . Er wordt vooral lucht verkocht ;Carrion zei:Tegengekomen op tweakers:
https://www.iear.nl/product/kabels/analoge-audio-kabel/luidsprekerkabel/audioquest-wel-signature-bi-wire-100-m/
137.000 euro voor 10 meter kabel
Waar en hoedat dan?Thibault D zei:mezelf op tv zien
Ik heb een Superb (ook alle opties) en ik ben er wel tevreden van. Het Canton Sound System is zeker niet slecht al moet je waarschijnlijk de bas wat minder moet zetten.Chr1st0f zei:Vandaag bericht gekregen dat mijn nieuwe firmawagen volgende week dinsdag wordt geleverd ipv 15 januari (scheelt maar 2,5 maand)
Ik heb gekozen voor een Skoda Octavia Combi Style 1.6 CRTDI DSG7, met een berg opties oa. een Canton sound systeem.
Ik zal blij zijn dat ik hem heb, dan zit ik de volgende maanden weer iets minder tegen mijn goesting in de file
Congratz met de mooie wagen!! Hoe lang heb je moeten wachten dan??Chr1st0f zei:Vandaag bericht gekregen dat mijn nieuwe firmawagen volgende week dinsdag wordt geleverd ipv 15 januari (scheelt maar 2,5 maand)
dat duurt welgeteld 2 dagen en dan wil je idd niets anders meerChr1st0f zei:Bedankt allemaal.
Het gaat mijn eerste automaat zijn, ik moest wel een DSG nemen, want ik moet onder de 105gr uitstoot blijven (DSG = 103, manueel = 106).
Het zal wennen worden in het begin, maar ik denk eenmaal een automaat, dat je daarna niets anders meer wil.
Hij is eind juni besteld, dus ik heb 4 maanden moeten wachten.