• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Jouw glimlach van de dag

broodro0ster

Administrator
24 apr 2014
3.399
131
93
Zolang er flippers aan het stuur zijn om zelf op te schakelen of neer te schakelen vind ik het prima! ????

Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
2.943
132
68
Gebruik die nooit. Standje Sport wel af en toe

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.874
31
58
Volgende firmawagen eens vragen of dit ook geen automaat kan zijn , nu moet ik nog in de soep roeren af en toe.

Kia is een automaatje en dat rijdt inderdaad wel fijn .

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.504
106
73
broodro0ster zei:
Zolang er flippers aan het stuur zijn om zelf op te schakelen of neer te schakelen vind ik het prima! ????
Ik heb voor de zekerheid maar een sportstuur met paddles genomen.

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.633
22
51
Als ik kan zou ik ook steeds opnieuw kiezen voor een automaat. Zeer relax rijden - zag deze week toevallig ook op het nieuws dat steeds meer mensen kiezen voor een automaat.
Chr1st0f zei:
Ik heb voor de zekerheid maar een sportstuur met paddles genomen.
Ga je nog blij mee zijn - op zich blijft het iets of wat een gimmick, maar wel geinig en handig, al is het maar om op de motor te kunnen remmen soms.

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.094
90
53
Heb ook flippers aan het stuur gehad, maar op de een of andere manier bleef ik naar de pook grijpen

krikri

Active Member
3 mei 2015
942
76
31
hier ook 9 traps automaat met flippers, wagen was zelfs niet meer beschikbaar met manueel.
Rijd super.....flippers gebruik ik nooit, wel zet ik de automaat af en toe in sport of sport+

ToothLess

Well-Known Member
11 dec 2013
1.095
53
58
eindelijk, eindelijk, eindelijk - hoe ge zo naar iets kunt verlangen
! - goeie soundmix, best zien dat ge uw seatbelts aanhebt, want de sub heeft werk te doen!

Bijlagen

Carrion

Member
26 nov 2014
374
14
23
Het is eindelijk december, tijd om mijn favoriete kerst-cd weer op te zetten

Voor de liefhebbers van het iets zwaardere werk

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="W10=">https://www.youtube.com/watch?v=XXVk-O4IN64</woltlab-metacode>

demon

Administrator
Medewerker
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.944
90
79
Stiefpa koopt een Sony UHD blu-ray speler en krijgt er natuurlijk een UHD-dics bij... Zegt die pippo 'Dat ziet er toch een stuk scherper uit dan vroeger'..

1) Ze kijken op een gewone full HD tv
2) 98% van de tijd kijken ze een dvd op de blu-ray speler

En dan op de stickers op de receiver zoeken naar het woordje 'hdr', terwijl ik al tien keer gezegd had dat hun toestellen dat niet ondersteunen... grappig tegelijkertijd erger materiaal :p

• Vind ik leuk
Reactions: djaxx and Joske007

sandervdw

Member
3 jun 2013
959
11
23
eindelijk, eindelijk, eindelijk - hoe ge zo naar iets kunt verlangen
! - goeie soundmix, best zien dat ge uw seatbelts aanhebt, want de sub heeft werk te doen!
Heb hem hier op staan (geript, sorry mr Zimmer) en gaat 1 van de dagen besteld worden op blunder Ray. Wat een genot om naar te luisteren.

• Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

Carrion

Member
26 nov 2014
374
14
23
Daarnet tijdens het opruimen op de doos van m'n oude grafische kaart gestoten. Een GeForce 8800GT (in die tijd een van de topkaarten) en de prijs daarvoor: 225 euro. Uit een tijd toen je nog geen nier moest verkopen om een GPU te betalen.

demon

Administrator
Medewerker
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.944
90
79
Eindelijk Android 8.1 beschikbaar voor m'n G5 plus, werd tijd :unsure:

Jake

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.072
56
56
Zonet hebben ze een nieuw paneel op m'n oled geinstalleerd :)

• Vind ik leuk
Reactions: Stiibun