Zolang er flippers aan het stuur zijn om zelf op te schakelen of neer te schakelen vind ik het prima! ????
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik heb voor de zekerheid maar een sportstuur met paddles genomen.broodro0ster zei:Zolang er flippers aan het stuur zijn om zelf op te schakelen of neer te schakelen vind ik het prima! ????
Ga je nog blij mee zijn - op zich blijft het iets of wat een gimmick, maar wel geinig en handig, al is het maar om op de motor te kunnen remmen soms.Chr1st0f zei:Ik heb voor de zekerheid maar een sportstuur met paddles genomen.
Heb hem hier op staan (geript, sorry mr Zimmer) en gaat 1 van de dagen besteld worden op blunder Ray. Wat een genot om naar te luisteren.eindelijk, eindelijk, eindelijk - hoe ge zo naar iets kunt verlangen! - goeie soundmix, best zien dat ge uw seatbelts aanhebt, want de sub heeft werk te doen!
Heb hem hier op staan (geript, sorry mr Zimmer) en gaat 1 van de dagen besteld worden op blunder Ray. Wat een genot om naar te luisteren.
Ik zit hier met 5.0 en dat klinkt ook supergoedde atmos track is supergoed!
'k vond de cd ook al goed gemixt hoorIk zit hier met 5.0 en dat klinkt ook supergoed
Maar eens hier Atmos hangt, wordt het zeker de eerste die ik uittest. Jammer dat er niet meer muziekblurays uitkomen...