Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
alee djax de nieuwe Q5 pro zou voor nog geen 175 euro te verkrijgen zijn, een serieuze update tov je dune hoor akkoord 4k kun je mss nog niet, maar dan heb je het al Bovendien kodi alleen al vind ik een serieuze update tov je dunedjaxx zei:Ziet er echt wel ferm uit. Ne mens zou het nog jammer vinden dat die dune D1 nooit is voor problemen zorgt lol. Anders was de keuze al lang gemaakt. Voorlopig hou ik hem nog, beetje dom om perfect werkend apparaat te gaan vervangen, voorlopig
het is niet enkel en alleen kodi he tja.. your choice, maar dan moet je eigenlijk nooit geen tv vervangen ook niet he tenzij hij echt kapot isdjaxx zei:Nee, vind het gewoon stom om een perfect werkend apparaat te vervangen enkel en alleen voor die kodi. Voor de rest zie ik geen dingen die mijn oude rot niet aan kan.
Ik zou idd mijn tv nooit vervangen voor een gelijkaardige. Vorige is vervangen voor een betere en vooral grotere. Zeg nog is wat er buiten kodi nog beter aan is?Skank zei:het is niet enkel en alleen kodi hetja.. your choice, maar dan moet je eigenlijk nooit geen tv vervangen ook niet he tenzij hij echt kapot is
Puttermansz zei:Ik heb enkelen maanden geleden mijn Dune base Hd 3D ingeruild voor een himedia
Ff serieus , behalve die Kodi dinges ,zie je een verschil in beeld ? Beter ,slechter ?Gebruiksgemak ?Puttermansz zei:Ik heb enkelen maanden geleden mijn Dune base Hd 3D ingeruild voor een himedia
Of los van Kodi /3D gedoe ,is een Himedia een grote upgrade tegenover je ouwe Dune naar beeld/klank en gebruiksgemak toe ?Skank zei:De key vraag zou moeten zijn, zou je nog terug willen naar de dune?