Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Voor alle duidelijkheid. Dit werkt niet.. Op mijn PC werkt het al niet. Met mijn Himedia Q5 ook niet...Skank zei:NeeTest het gewoon es
Ik dacht dat ik hier al geantwoord had maar na een foutmelding was het bericht kennelijk verloren geraakt.Sphinkx" data-link="https://home-theater.be/topic/12-kodi-topic/?postID=44829#post44829"> Voor alle duidelijkheid. Dit werkt niet.. Op mijn PC werkt het al niet. Met mijn Himedia Q5 ook niet... </woltlab-quote> Dat het niet werkt op jouw PC wilt niet zoveel zeggen. Je hebt namelijk hardware matige en software matige decoders. De kans is groot dat jouw PC alles met CPU moet decoden en dat het daar faliekant misloopt terwijl een simpele ARM mediaspeler dat met de vingers in de neus afspeelt. <woltlab-quote data-author="Skank zei:En welke posten heb je daarmee? Gratis?
Maar dus kort samengevat heb je voor 6.25 euro/maand een tv-oplossing met alle Belgische zenders via IP? Telenet Fibernet 200 kost momenteel 52 euro, dus zou je in totaal toch véél goedkoper (en handiger) uitkomen dan Whoppa?Road Rebel zei:Dat het niet werkt op jouw PC wilt niet zoveel zeggen. Je hebt namelijk hardware matige en software matige decoders. De kans is groot dat jouw PC alles met CPU moet decoden en dat het daar faliekant misloopt terwijl een simpele ARM mediaspeler dat met de vingers in de neus afspeelt.
Ik dacht dat ik hier al geantwoord had maar na een foutmelding was het bericht kennelijk verloren geraakt.
Het hangt af van welke "provider".
Degene die op kodi-forum gepromoot wordt bijvoorbeeld heeft op papier 2700zenders.
Rekening houdend met een aantal dubbele zenders, en telkens een SD en een HD versie en wetend dat sommige zenders ook als +1 bestaan (1u timeshift) waardoor je in totaal misschien 1000 verschillende zenders hebt. Daarvan zijn er regelmatig enkele zenders die "uitvallen". Je vindt er de publieke en commerciële zenders uit BE, NL, FR, DE, UK, GER, ES, IT maar ook minder toegankelijke (IND, ALB, ARAB, POL, SCAN...). Daarnaast ook alle zenders van SKY, HBO, BEiN, een 50tal "natuurzenders" en VOD (top 250imdb, Recent, Animatie, enz.)
Kwaliteit is goed te doen (minder dan HD+ van jinbox, beter dan proDNS en veel beter dan IPTVheaven).
Gratisenvoor Niks die is al lang gestorven.Vorig maand was die aan 75€/12maand.
Nope, helaas niet. Aangezien ik 90% van de tijd in Kodi zit, zou ik blij zijn als ik het daar werkend krijg.ToothLess zei:Hmm, had gij geen light manager (air) ook? Toch beter via die weg gebruiken, dan heb je het spul buiten kodi ook beschikbaar, neen?
Want de acties van de light manager kan je op eender welke knop dan zetten van de logitech.
Ik vind de logitech echt niet 100% icm met hue, werkt soms op mijn heupen, laat steken vallen ...veel meer mogelijkheden/echt stabiel met de air manager en vandaar alles naar harmony knopkes zetten.
Ah niceSkank zei:Nice, ik roep dan wel nog es zodra ik er ook heb.
Yup, die lage spots hebroodro0ster zei:Ah niceBeslist om Hue te gaan?
Yup, gewoon de schakelaar aanzetten als je binnen gaat in de HT en terug uitdoen als je de HT verlaat. En in de tussentijd blijf je er af en laat je Kodi z'n werk doen of gebruik je een iPhone/Harmony/dimmer switch als afstandsbediening zonder het wand plaatjeSkank zei:Yup, die lage spots he
en dan met kodi aansturen
dan zou mn schakelaar nog moeten werken ook he
jaChr1st0f zei:Zie mijn antwoord in het verlichting in de HT topic
Heb jij geen light manager mini?
Niet als schakelaar he. Gewoon als remote om in uw zetel te leggen. Die wandplaat gooit ge in de vuilbakSkank zei:Lol je blijft die dimmer pushen he
No way hier
Ik wil overal dezelfde schakelaars
Ik zou niet weten waarom ik die remote nodig heb, als kodi het automatisch doet...broodro0ster zei:Niet als schakelaar he. Gewoon als remote om in uw zetel te leggen. Die wandplaat gooit ge in de vuilbak
En die dimmer werkt goed