• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Kodi topic

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ben benieuwd want laatste keer dat ik keek om TV hier buiten te gooien was het prijsverschil het sop van de kolen niet waard. Denk dat ik dit iets 2 terug eens bekeken had, maar het dan maar zo gelaten.

ik betaal bij orange 64 per maand voor tv + internet + 1 mobiel abo
Als ik sebiet enkel internet en 1 mobiel abo neem betaal ik 49 euro

Das toch de moeite

49 euro voor internet , tv (via kodi) en 1 mobiel abo, en dan nog een 1,68 euro voor mn vaste telefonie, dan vind ik dat belange niet slecht !!

En dat terwijl ik bij telenet tegen de 100 aanliep
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Gebruikt er nog iemand een addin om trailers en audio format bumpers voor de film af te spelen? Vroeger ging dit met CineaVision, maar sinds Kodi 18 (.3) werkt dit niet meer.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik heb dit ook gelezen :)
Workaround -> emby ;)

Maar ik vermoed dat cinemavision wel terug zal komen? Wat zeggen de makers?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Nee.. Door het warme weer afgelopen weer staat het allemaal een beetje op een laag pitje. Als de TV dan toch eens aan gaat is het eerder voor een film/serie te bekijken ipv te sleutelen.. De Emby skin moet ik ook nog altijd eens installeren. Heb hem wel al gedownload :p

Jij?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
vrt.nu addon wel
die toont nu ook op mn homescreen widgets, rechtstreeks naar de live channels één , canvas enz
vtm.go addon werkt nog niet
Ik heb de vtm.go en stievie app geprobeerd, maar dat werkt voor geen meter zonder touchscreen

Vandaar nu laatste optie voor de andere kanalen is retrospect
Die ga ik nog es proberen , zal wel werken totdat de vtm.go addon er is.

Ik heb ook aan filmtotaal gevraagd of ze een channel willen opzetten met hun trailers, en uitgelegd waarom. Ze overwegen het. Bijgevolg kun je dan een widget toepassen naar hun trailers :p would rock

Dan nog spotify en done :p
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93

Eindelijk die skin eens geinstalleerd. Half uurtje getest nu. Dus veel te vroeg om iets van te zeggen. Eerste indruk is wel dat hij precies sneller is dan mijn Aeon MQ 8 skin. Die had al eens de vervelende gewoonte een minuutje nodig te hebben om mijn widgets van Films/Series/Music te tonen. Hier staat dit er onmiddellijk op..

Verder zijn er ook super veel instellingen mogelijk. Maar dat is met de MQ skin ook wel het geval.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
720p
Dit is voor mij echt voldoende.
Tv scaled die nog op ook.
En dit voor nieuws/familie, dit hoeft echt niet in 4k :p
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Familie??? 😜

Stoorde mij wel wat aan de kwaliteit bij vrtnu. Maar weet niet op welke tv jij het bekijkt. Mss dat een 65" Plasma v Panasonic de slechtere kwaliteit dat extra in de verf zet..
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Telenet zend ook nog altijd uit in 720p, dus dat lijkt me inderdaad voldoende voor tv.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Telenet zend ook nog altijd uit in 720p, dus dat lijkt me inderdaad voldoende voor tv.
Klopt, maar volgens mij is de bitrate hoger bij digitale TV. Ik vind de kwaliteit van de 720p online streams stukken slechter dan die van de Digibox.
Dus als ik het niet vergeet, dan neem ik liever een programma op i.p.v. het te herbekijken via de online stream.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Dat was mijn idee ook.. Je merkt echt wel een verschil in kwaliteit tussen kijken met digicorder en een vrtnu stream.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Familie???

Stoorde mij wel wat aan de kwaliteit bij vrtnu. Maar weet niet op welke tv jij het bekijkt. Mss dat een 65" Plasma v Panasonic de slechtere kwaliteit dat extra in de verf zet..

Familie voor vrouw he
Stond vrt.nu wel op 720p?
Scaled je tv ook niet op?
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Familie voor vrouw he
Stond vrt.nu wel op 720p?
Scaled je tv ook niet op?
Probleem is dat een 720p stream met shitty bitrate nog altijd er als crap uitziet op een 65" TV met upscaler. Als je er ver genoeg af zit of 't is een klein scherm, valt het wel mee. Maar als je 3m vanaf een 65" TV zit, dan kan ik me wel voorstellen dat het er niet goed uitziet.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: jvanhambelgium