Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Hangt van de ruimte en opstelling af. Boekenplankspeakers + sub kan hierbij een mooie en betere set zijn :wub:Ik zou floorstands nemen.
Ik heb daarom de X2000 eens vergeleken met de x3000 en ik vond enkel qua wattage verschil, verschil in speakercalibratie en 3D audioverwerking, maar ik weet hier te weinig van om het prijsverschil van ruim 200 te verantwoorden., dus dat is inderdaad een mogelijke weg die ik ga volgen.Ik ben geen klipsch fan qua uiterlijk dus daarbij kan ik je niet helpen Die tannoys zien er leuk uit. Eens gaan beluisteren? Wat de denon betreft, waarom de x3000 en niet de x2000? Hou je eventueel nog geld over voor een sub Dan zit je ontgeveer aan 1200 euro, en heb je nog 300 over voor een sub, als je die dan tweedehands zou kopen, kun je wel iets moois vinden !
Ik heb deze dus een nagelezen, vind vooral het feit dat hij geluid van muziek nogal magertjes behandeld beetje tegenvallen. Aangezien ik regelmatig naar muziek luister waar bepaalde details enkel via hoofdtelefoon te horen zijn, had ik gehoopt dat een headset hier niet meer "verplicht" zou zijn.. En wat is dat hdmi 2.0 gedoe? Ieder toestel zou dit toch moeten aankunnen, aangezien je GEEN nieuwe hdmi kabels nodig hebt?Op hifi.nl staat een review van de Denon X2000: http://www.hifi.nl/artikel/21866/Hifidelity-XS-59-Denon-AVR-X2000.html
Als je die eisen stelt, vrees ik dat je met 1500 euro niet zal toekomen hoor. Dat hij het muziek nogal magertjes behandeld , lees je echt te letterlijk , een headset? Man als je goeie speakers hebt doe je absoluut geen headset aan. Heeft niets met je versterker te maken. Hdmi 2.0 zijn WEL nieuwe kabels. Maar hdmi is backwards compatible. Wat betreft 4K, vergeet 4K met een budget van 1500 euro voor versterker, receiver en sub. Zelfs je tv kan geen 4K aan. En tegen de tijd dat het allemaal standaard is, heb je al lang een nieuwe versterker, nieuwe luidsprekers en zit alles op een hoger niveau.Ik heb deze dus een nagelezen, vind vooral het feit dat hij geluid van muziek nogal magertjes behandeld beetje tegenvallen. Aangezien ik regelmatig naar muziek luister waar bepaalde details enkel via hoofdtelefoon te horen zijn, had ik gehoopt dat een headset hier niet meer "verplicht" zou zijn.. En wat is dat hdmi 2.0 gedoe? Ieder toestel zou dit toch moeten aankunnen, aangezien je GEEN nieuwe hdmi kabels nodig hebt?
Geloof me maar, omwille van de buren is het goed dat ik headsets gebruik... Het genre waar ik naar luister is niet voor iedereen weggelegd. 4K? Is inderdaad geen standaard, maar ik wil wel ready zijn eer het zover is. Ik kan het budget wel wat omhoog trekken, ik heb het mijn vriendin al duidelijk gemaakt dat ik er met haar opinies over de speakers die ik haar heb laten zien, en mijn idee van een receiver niet ga raken met het budget. En ze kon daar wel inkomen. Ze heeft me wel gezegd dat ik dan moet wachten tot juli/ augustus. En sommige van die teufels zie ik wel zitten, maar heb je voor bijvoorbeeld 1300 euro( theater 500 Mk2) toch niet een beter paar speakers?Als je die eisen stelt, vrees ik dat je met 1500 euro niet zal toekomen hoor. Dat hij het muziek nogal magertjes behandeld , lees je echt te letterlijk , een headset? Man als je goeie speakers hebt doe je absoluut geen headset aan. Heeft niets met je versterker te maken. Hdmi 2.0 zijn WEL nieuwe kabels. Maar hdmi is backwards compatible. Wat betreft 4K, vergeet 4K met een budget van 1500 euro voor versterker, receiver en sub. Zelfs je tv kan geen 4K aan. En tegen de tijd dat het allemaal standaard is, heb je al lang een nieuwe versterker, nieuwe luidsprekers en zit alles op een hoger niveau.