luckske
Well-Known Member
Ik heb een Denon X3000 en ben hier meer dan tevreden van, ik geloof ook dat je misschien evenzeer met een X2000 uit de voeten kan. Het verschil zit zich vooral in meerdere zones tegelijk te kunnen aanspreken en foefjes als DSX en Wattage e.d. Hiervoor had ik een oudere Onkyo TX-SR508, en qua details in het geluid is het een fenomenaal verschil!
Zelf heb ik JBL Studio 5 series als luidsprekers, zeer tevreden van. Muziek was dag en nacht verschil met de Jamo's die ik er voor had - naar mijn gevoel had ik met de 530s geen subwoofer nodig voor muziek! Er is niet zo heel veel informatie over deze luidsprekers te vinden, maar ik vond ze persoonlijk zo geweldig uitzien dat ik ervoor gegaan ben en nog geen moment spijt van gehad.
Zelf heb ik JBL Studio 5 series als luidsprekers, zeer tevreden van. Muziek was dag en nacht verschil met de Jamo's die ik er voor had - naar mijn gevoel had ik met de 530s geen subwoofer nodig voor muziek! Er is niet zo heel veel informatie over deze luidsprekers te vinden, maar ik vond ze persoonlijk zo geweldig uitzien dat ik ervoor gegaan ben en nog geen moment spijt van gehad.
Laatst bewerkt door een moderator: