• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

M&G: Broodrooster en Joske007

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
broodro0ster zei:
De T+A's van Rik vielen echt in de smaak bij mij. Echt een heerlijke speaker om naar te luisteren.
Blij te lezen dat mijn speakers je zo goed bevallen, maar het laatste paar hier in de huiskamer ga ik toch houden hoor
1f609.png
  Wat betreft Spotify zat er inderdaad tussen mijn eigen flac-nummers een enorm verschil in het nadeel van Spotify. Daarom wil ik hier Spotify eens vergelijken met diensten die Flac aanbieden, zoals Deezer en Qobuz, puur om de verschillen eens te kunnen ontdekken. Gezien de prijs die Qobuz-voor een abonnement 29,99 euro per maand vraagt, zal deze sowieso als blijver niet in aanmerking komen.   Zijn er hier Netflix gebruikers die net dezelfde ervaring en mening delen, dat het surround geluid naar HT normen toch maar ondermaats is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Zodra ik het met Werner kan combineren om atmos te beluisteren
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
Ohja, over de SVS SB13-Ultra heb ik het nog niet gehad. Die speelde heel netjes mee bij de muziek. Mooie, strakke bass. Als je hem niet zou zien staan, had je nooit gemerkt dat hij er was.

Als m'n PB-2000 er is, zou een vergelijkje willen maken met een paar fragmentjes van de HSDD die we getest hebben
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ohja, over de SVS SB13-Ultra heb ik het nog niet gehad. Die speelde heel netjes mee bij de muziek. Mooie, strakke bass. Als je hem niet zou zien staan, had je nooit gemerkt dat hij er was.

Als m'n PB-2000 er is, zou een vergelijkje willen maken met een paar fragmentjes van de HSDD die we getest hebben
263a.png
Bedoel je ,dat je de PB2000 eens naast die van mij wil zetten of wil gewoon met fragmenten uit de HSDD vergelijken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
Joske007 zei:
Bedoel je ,dat je de PB2000 eens naast die van mij wil zetten of wil gewoon met fragmenten uit de HSDD vergelijken?
Fragmentjes van de HSDD vergelijken. Zo'n sub is iets te zwaar om mee rond te sleuren vrees ik :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
broodro0ster zei:
Fragmentjes van de HSDD vergelijken. Zo'n sub is iets te zwaar om mee rond te sleuren vrees ik :p
Ik dacht het al
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: