Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ze hebben War of The Worlds blijkbaar verprutst, ze hebben alles onder de 30Hz er uit gehaald (en dit was net een referentie)
Dit lijkt weer een nieuwe trend te zijn en het zou zijn om soundbars en andere goedkope speakers te sparen.
Ze hebben War of The Worlds blijkbaar verprutst, ze hebben alles onder de 30Hz er uit gehaald (en dit was net een referentie)
Dit lijkt weer een nieuwe trend te zijn en het zou zijn om soundbars en andere goedkope speakers te sparen.
Ja, maar het is omslachtig. Je moet een MiniDSP hebben en steeds de juiste file inladen per filmda's toch niets nieuws ? al gehoord van Bass EQ en hoe het terug te "toveren"?
Ja, maar het is omslachtig. Je moet een MiniDSP hebben en steeds de juiste file inladen per film![]()
Nietwaar
Ik zou begod niet weten hoe hiermee te beginnen
Wel als het niet zo omslachtig is, stel ik voor dat je een mooie howto schrijft![]()
Ge moogt dat ook doen voor uwen film start ze. Maar het is wel telkens het juiste filterke downloaden voor de film en uploaden naar de minidsp.euh hallo?
Hoezo file inladen als de film start enz
Das serieus omslachtig
Is het zo de moeite? Ik heb 2x PB2000's en die gaan tot 16hz in room met redelijk wat output.hoeft niet "telkens" te zijn, gewoon de volledige lijst van films downloaden, doe dat om de x-tijd, of beter, via de BEQDesigner App moet je toch je eigen filters (als je die hebt tenminste) in de minidsp gaan mergen met de filters van de film, dat gebeurt in de app in batch en die doet ook een update van de lijst, knopke klikken en klaar en zo zijn alle films/series direct klaar voor gebruik, op dat moment is het filmke inladen in uw slot en kijken maar
of het de moeite is hangt vooral af hoe laag je kan gaan met uw subs natuurlijk...maar het knaleffect dat er uit voorkomt is meestal toch wowkes ivg met het de org gefilterde versie